Flèr Malèr – Ousa nousava

 

Héhé ça c’est l’une de MES chansons préférées, chaque fois que je l’écoute, j’ai des frissons et j’ai des larmes qui coulent le long de mes joues Embarrassé
Vraiment J’ADOOOOOORE !!!!!
Cette vidéo a été postée par moi.
J’espère que vous l’apprécierez ….. et sortez vos mouchoirs lol.
       
 
Paroles:
La brise i epouz champ d’canne
La fré i dort si la montan’
Larm i roul dans mon zié
Kom la mer i roul galet
Mon larme la po coulé
Et la briz sey fait secher
Le temps lé com un fénoir
I pass epais com un brouillard
I aral a moin si in tèr mortel silence
Direct dans le desespoir, dans fenoir la souffrance
Le temps i devient pli fré
Le temps mais li veut pas changer
Quek part dans le monde présent
Entouré fleurs entouré le sang
In marmay i sa pouss un cri, sra pas le dernier d’sa vie.
Ecoute, ecoute a moin mon zenfant
Papa té veut pas epouz moman
Son ti causement mentèr, moin té en l’air l’amour té doux,
Le kèr, le corps té sonne dan kèr maldon, filass la boue
Oté oté pardon bondié, té mais ça la pas in peché
Moin la peur l’Arajufa mais li la fin arrivé
In marmaill i plèr las bas, li la po reclam de lait
Mon coeur, com in feuil dan l’ouragan
Mon lèv i tremb’ sanm l’emotion
Mais ke li soit noir ou blanc, li sera toujours mon zenfant
Meme si pou la fete des peres mon coeur va saign ek doulèr
Le temps mais li veut pu changer
Le temps mais li devient plus fré
Tou ça i agrandi mon pèr
Et lé com un zembrocal
Mais mi peut pas arroser, arroser la fler du mal
La briz i epouz champ d’canne
Le vent la pluie soleil la po bataill
Larm i roul dans mon zié et la mer i caress mon pied
La line i fait mont la marée
Lé trop tard pou regretter
Kan la briz té i epouz champs d’canne
Kan la fré té i mèt su la montan’
Boug zoreil dann tribunal ek son l’article son code penal
Li la dmand a moin 20 000frc sinon moin néna pou 20 ans
Et boug la li té i defoul bien
Ki cafrine la connu son jeu d’reins
Kom la boue su la neige li la bril mon repitation
Li fait march a moin tete baissé,
Li la fait plèr mon momon
Flèr malheur ouh, flèr malheur ça
Flèr malheur ouh, flèr malheur ça
Kom la boue su la neig li la bril mon repitation,
Li fait march a moin tete baissé,
Li la fait honte mon nasyon
Nan, nan nan, moin mi veut pas,
Nan boug en noir mi prétend pas
Pas besoin fait prise de sang,
Lavé caf malbar ek musulman,
Mi fuit pas dans l’embaras
Mais marmaill la na six papas
Fler malheur ouh fler malheur ça
Fler malheur ouh fler malheur ça
Fé noir la fin rentré largent procés pas pou coméla
Ma poz marmaill la case zot mémé,
Mi na rendez vous ‘semb son papa

6 réflexions au sujet de « Flèr Malèr – Ousa nousava »

  1. Nou adore ca franchement merciaou Zemis s… mais »Moin la peur l’Arujufa » ca y vé rien dire ca ou c’est kma pa fine mon zetude ek le langue creole ^^
    Merciaou encore lo seur !

Laisser un commentaire

