Gran Mère – Ousanousava

Ca c’est l’une des plus magnifiques chansons réunionnaises (postée par mondalon2) et en plus c’est une chanson du fabuleux groupe Ousa nousava (c’est-à-dire mon groupe préféré avec « Apolonia » biensûr !) .

Elle me rappelle beaucoup mon enfance passée chez « mémé » et « pépé » avec mes cousins et cousines et tout les délires qu’ont s’est tapés. Totore té nou té ravage nou hein !!!! Et d’ailleurs nou la gagné baisement avek le fameux ti fouèt pêche mé lété telment gaillard. Waow néna larme i roule dan mon zié telment. Mémé, Pépé, mi aime a zot fort même si mi di pa zot Coeur rouge
        
 
Paroles:
oté gran mér
chante encore pou moin ti fleur fané
raconte a moin ton misér
dan d’ten que toué navé poin manzé
kan mi rapel encor
kan té arriv loror
lcoq lété out réveil
et sak lé mienne té lodeur kafé

zorkidé té embome la cour
Kome flér mangue dan dverzé
dan ton réve navé l’amour
dan ton zié navé l’amitié

un bertelle su ton zépol
pou nou monte l’abitation
kan la pli tomb su la tol
i fé monte mon sentimen

dan dsilence la nuite
la brise la pou caresse mon visage
mé tou sa lé comme un léclipse
la pou noirci mon péysage

kan té arive jour dlan
un ti liker marie brizar
en compani d’un paté kréol
la not toute té raconte zistoire

na in foi ou la pléré
paske gran pére té vé tape a ou
mi rapél enkor tou sa la mémé
ce soir la gran pér lété sou

oté ti frér di la vieille di le vié arréte pléré
tro tar ti frére gran mér la fine ferme le zyé héhé

kan mi regarde lorizon
kan mon zié les couleur flanbloyan
a mi di ke noel i sar arivé
zour dlan toute suite deriere
et nou sa commence commence un lané
en labsence de note mémére ojourdui ma va crier
et pardon si mi plére

kan ou té réfléchi lonten
ou té di dan ton téte souvnir la pou romonte couran
mi laiss la porte derriere rouver
acoze si un jour ou ve artourné
mé ou ki lé note mémére
di a li chante encore pou moin ti flére fané
tro tar ti frére grand mére la fini alé

3 réflexions au sujet de « Gran Mère – Ousanousava »

Laisser un commentaire

