Volèr Canard – Jules Joron

 

Yaï yaï !!!!!! Ca c’est une chanson qui fait trop péter de rire, mais si vous ne comprenez pas le créol jpeux vraiment rien pour vous car la traduire en français la ferait perdre toute sa magie !!!!
Ecoutez et appréciez, elle est reprise par le groupe OUSA NOUSAVA. Sa 974 sa !!!!! En plus sa parle de ma ville natale « Saint-Pierre » looool Clin d'oeil
Vidéo postée par moi lol !!!!
      
Paroles:
La saison suifés la fini passé
Jusqu’à band voleurs
On dirait qui fréquente pi St-Pierre
Pourtant hier au soir
Té y commence in pe tard
Vers les 10 heures in quart
Mi entend nin désord dan’ parc canard
Mi di dan mon coeur: a toué on voleur
Attend’ in ti quart d’heure
Na oir si ti rêve pa ton grand-père
Refrain:
Trap’ mon fusil deux coups, mi di mon fenm
Trap’ mon fusil deux coups
Crie crie pas trop fort
Fait attention band maramailles y dort,
Guette dessous mon lit
Toué va trouve in gros bout’ planche sapin
Oui ri à toué bien
Ta l’hèr toué minm nora besoin
Ma passe par devant, mi dis mon fenm
Ta marche par derrière,
fais pas tro désord’
Amène aussi dé trois mètes la corde
Avec deux gabiés comme nou
N’auras pi d’voleurs
Laissa ma largue ali
Dé coups fusil dan son derrière.

Moin la sort’ quat’ pattes
Mon fenm par derrière
Mon kèr té y batte
Mais la pa po sa qu’moin l’avais peur
Comme té y fé noir
Moin la pa gaingn’ bien voir
L’hèr qu’mon voleur canard
La v’ni bite ek moin dan’ fé noir
Mon fenm lété là
Aussi moin la rent’ dan’ ron’
Comme y di not’ patois:
Y faut jamais tremb’ devant gratton

Refrain:
Moin la réussi largue dé trois coups d’pieds
Dé coups poing dan’ vide
Seul’ment croire à moin
Coups d’bois mon fenm té in pé plus rapide
Moin la vu zéclair, oui mi dia zot
Moin la pense cercueil
L’hèr qu’planche sapin là
La ramasse a moin dan’ coin zoreil
L’hèr mi essaye levé, devine a zot
Koué qu’mi aperçois
Mon belle fenm en train
D’amarre à moin ek in corde choca
Amélie, mon fenm mi dia li
Koué qu’toué lapoué fé
Moin minm ton mari
Volèr canard toué la laisse chappé

Refrain:
Aussi désormais si in volèr
Y vien vole mon canard
Ma connèt’ sak i fo faire
Po pi sort’ dan’ fé noir
Ma envoye mon fenm li tou sèl
Car moin lé pa si bête
Po moin aller faire mèt,
In deuxième boss derrièr mon tête.

2 réflexions au sujet de « Volèr Canard – Jules Joron »

  1. c pas pas ri a toué dans le 1er refrain mais ‘armé a toué bien"//le 2ème refrain le début c "moin lariv sou l’arbre 2, 3 coup d’pié, dé cou d’poing dann vid"//

Laisser un commentaire

