Zoséphine – Jules Joron

 

Chanson super drôle aussi, dans laquelle vous pouvez entendre de l’accordéon, l’un des instrument « lontan » qui produit vraiment une atmosphère de bal, même si je n’ai jamais assité à un bal tradition « lontan » lol.
Vidéo postée par moi !!!!!

 

     
Paroles:
Mi rouve in zieux 6h i sonne
Côté dmoin mi wa pi personne
Mi pense pétête Zosephine
Trann chauffe café dan la cuisine
Lèr kmon 2 zyeux la rouvert
Moin la bien compris mon malèr
Lavé bon pé désordre dan la chambre
Moin té tou seul moin lavé pu dfenm
Comme un fou moin la saute a terre
Sans regardé si moin té en moress
Moin la court la case bel-mèr
Fallé war a moin té la vitesse
Moin té comme in demi-sommeil
Sans trop compren’ sot larive a moin
Dan la pente fallé war moin lété
Pareil un vieux loto la pu dfreins
Li té comme in demi-sommeil
Sans trop compren’ sot larive a li
Dan la pente fallé war li lété
Pareil un vieux loto la pu dfreins
Mi trouve mon bel-mèr en crise
Li commence fout’ a moin 2 giffles
« Tape mon fille toué la fé la farce !
Ta rogretter espèce (vicelard ??) »
Mi di bel-mèr ou lé saoule
Ou bien sé moin ki commence maboule
Hier o soir moin la bu 2 coups
Mé fo pa croire moin lé encore saoul
Dan la porte mi wa Zosephine
La tête anflé li té comme un papangue
Son sévé té d’bout en zépine
Son figure crasé comme un vieux peau dchamb’
La fallu lontan mes amis
Avant moin la fini par compren’
Ke lété moin minm lavé tape ali
La veille o soir dan mon rhonm
La fallu lontan mes amis
Avant li la fini par compren’
Ke lété li minm lavé tape Zosephine
La veille o soir dan son rhonm
Zosephine ek son monmon
La fonce dessus moin comme 2 chattes
« Ah ah mounoir
Moin lété mort dpuis lontan
Si moin lavé pa 2 grand pattes ! « 
Moin la court comme un cappron
Sinon sa noré casse mon côte
Plutôt mand’ fenm la pardon
Moin la préfère courri mi dia zot
Mé le plu comik dan tou sa
Vraiment marmay sak zot i coné pa
Dé troi jour nou la reste faché
Mé Zosephine lété tracassée
Elle lartourne dan la case en vitesse
Alors moin minm sans fé plu dmanière
Moin la flatte a elle par deux trois ti carresse
Dan le fond moin lété fier
Depuis sa croire a moin lo rhonm mi déteste
I vo mieux mi boire la bière !!!

 

Une réflexion au sujet de « Zoséphine – Jules Joron »

Laisser un commentaire

