Mélanz nasyons

 

Alors là si vous êtes musiciens, je vous propose un tour d’horizon des instruments de musique typiques qui sont utilisés à la Réunion, que ce soit le kayamb’ ou ecore le Roulèr …. Qui sait? Peut-être que ça vous donnera envie d’apprendre à en jouer Clin d'oeil En plus cette vidéo témoigne du métissage made in 974 !!!!!
Vidéo postée par willmaz .

 

Paroles:
Ici la Rényon,
Té monmon néna toutes nasyons,
Oh languaz la marier mon l’aimée,
La fé Réyonés.
Ici la Rényon,
Néna toutes nasyons,
Languaz la mailler,
La fé Réyonés.
Ici la Rényon,
Té monmon néna toutes nasyons,
Oh languaz la marier mon l’aimée,
La fé Réyonés.
Ici la Rényon,
Néna toutes nasyons,
Languaz la mailler,
La fé Réyonés.
Ici la Rényon,
Té monmon néna toutes nasyons,
Oh languaz la marier mon l’aimée,
La fé Réyonés.
Ici la Rényon,
Néna toutes nasyons,
Languaz la mailler,
La fé Réyonés.
Ici la Rényon,
Té monmon néna toutes nasyons,
Oh languaz la marier mon l’aimée,
La fé Réyonés.
Ici la Rényon,
Néna toutes nasyons,
Languaz la mailler,
La fé Réyonés.
A nou Mélanz nasyon,
Oui monmon nou fé tradition.
Nou envoy nout sanson,
Pou la population.
A nou Mélanz nasyon,
Nou fé tradition.
Nou envoy nout sanson,
Pou la population.
A nou Mélanz nasyon,
Té monmon nou fé tradition.
Nou envoy nout sanson,
Pou la population.
A nou Mélanz nasyon,
Nou fé tradition. (bouzé manman !)
Nou envoy nout sanson,
Pou la population.
Oh vient danser,
Vient danse maloya ah ah ah ah.
Oh vient danser,
Nou lé là po sa (vient danse maloya).
Oh vient danser,
Nou lé là po sa.
Oh vient danser,
Vient danse maloya ah ah ah ah.
Oh vient danser,
Nou lé là po sa (vient danse maloya).
Oh vient danser,
Nou lé là po sa.
Oh nin nin nin nin nin
Nin nin nin nin nin
Nin nin nin …
Nin nin nin nin nin
Nin nin didou dida dou hey hey
…..
Ici la Rényon,
Té monmon néna toutes nasyons,
Oh languaz la marier mon l’aimée,
La fé Réyonés.
Ici la Rényon,
Néna toutes nasyons,
Languaz la mailler,
La fé Réyonés.
Ici la Rényon,
Té monmon néna toutes nasyons,
Oh languaz la marier mon l’aimée,
La fé Réyonés.
Ici la Rényon,
Néna toutes nasyons,
Languaz la mailler,
La fé Réyonés.
Oh nin nin nin nin nin
Nin nin nin nin nin
Nin nin nin …
Nin nin nin nin nin
Nin nin didou dida dou hey hey
…..

2 réflexions au sujet de « Mélanz nasyons »

  1. avec ma maman on met ce maloya et on danse dessus , sa me rapelle tellement la reunion , sa me manque trop . ici avec les zoreille cey la merde

  2. ouéch mister Willmaz c un poto a moi, il est pas content car je ne poste plus des vidéos sur daily! bref, c vidéos son tt simplement super!!

Laisser un commentaire

