Toué lé jolie – Pierre Vidot

 

Voici une très belle chanson d’amour « lontan ».
Elle est ici interprétée par Georges-Marie Soucramanien.
Vidéo postée par moi.
     
Paroles:
Dimanche soir à côté ti’ bazar
In ti fille l’était là
Moin l’a vu, li l’était gaillard
Dimanche soir à côté ti’ bazar
In ti fille l’était là
Moin la bat’ in zié pou war
Son robe té qui vole en l’air
Son figure l’était clair
Li l’avait in bon ti l’odeur
Moin la cos’ côté d’li
Li l’a fait son joli
Alor moin la dis:
Toué lé joli, ton dent lé blanc comm’ de riz
Toué lé joli, ton zié brille comm’ grain letchis
Ton zié lé noir ti fille, ton cheveu lé noir aussi
Ah ti fille, na rienk ton dent ke lé blanc commé in grain de riz
Toué lé joli, oh ti fille, toué lé joli même
N’a rienk toué mêm pou fé fond’ mon coeur comm’ ça mêm

Donne a li rendez-vous Barachois
Moin l’a v’nu mais voilà
Mon ti fille li l’était pis là
Donne a li rendez-vous Barachois
Moin la v’nu mais voilà
Ti fille là té pis là
Moin la parti dessus la digue
Là-bas côté la mer
N’aurait té moin dur m’imagine
Quand soleil la tombe dans la mer
L’était pareil mon coeur
Moin té plèr mon zézère

Une réflexion au sujet de « Toué lé jolie – Pierre Vidot »

Laisser un commentaire

