Mon misik i sort loin – Zorro Chang

 

Nouvelle catégorie, après avoir découvert les chansons « lontan » des artistes Réunionnais, vous allez découvrir ce dont sont capables les ptits jeunes de la Réunion.
Je commence tout d’abord avec MON Grand Coup de Coeur du moment, c’est un tout nouveau style de musique qui mélange le maloya et le ragga dancehall. Cette magnifique chanson que j’adore s’appelle « Mon misik i sorte loin » et elle est chantée par Zorro Chang. Ecoutez bien les paroles … trop trop puissantes !!!!.
Ecoutez et appréciez !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vidéo postée par moi sur youtube.
         
Paroles:
Sa bon kalité sa bay,
Ma réserve po ou.
Dia zot coma,
I arrête pa moin,
Mi mélanz maloya ek mon dancehall,
I donne sa ah ah.
Dia zot coma,
Ala la nou vient,
Zorro Chang ek Ker Maron,
Nout misik i sort’ loin.
Mon misik i sort’ loin,
Dan l’Océan Indien.
I fo nou donne la main,
Pou la zeness demain.
Pou la zeness demain.
Moin na un rêve,
Moin na un rêve baba,
War la Rényon monté.
Fo donne la main,
I fo pa nou baisse les bras,
Fo boss dann l’unité.
Mi aime dancehall,
Mé mi écoute maloya,
Culture lé métissé.
Mi oubli pa,
Zistoir bones gran papas,
Dan l’esprit lé gravé.
Le temps i change, la musik la évolué,
Dancehall, maloya la fine mélanzé.
Kaya dan la cour i veut défoulé,
Nana nout roulèr pou nou exprimé.
Nou néna mésaz pou nou fé passé,
A nou ker marron, marron la cité.
Mi gob’ DJ Dan pou toute sak li fé,
Pou promotionne la musik Réyoné.
Zorro Chang, Ker Maron.
Mon misik i sort’ loin,
Dan l’Océan Indien.
I fo nou donne la main,
Pou la zeness demain.
Pou la zeness demain.
A nou minm descendants Mama Africa,
Mélanz, unis à Calcutta.
Gouvern’ment i fé pi le roi,
La fini tou sa.
Kan yarrive 20 Décemb’ i fo nou fête sa,
Nou rend’ hommaz bann gramoun là,
Pou zot couraz, pou zot combat,
Fo pa oubli sa.
Lo son roulèr, lo son kayamb’,
I coule dan nout veines,
Fo nou lé fier, nou lé gadyamb’,
Devant zot système.
A moin mi sante,
Mi représent’,
Sak lé dan la peine,
Nout misik pou transmèt nout ban gênes.
Mon misik i sort’ loin,
Dan l’Océan Indien.
I fo nou donne la main,
Pou la zeness demain.
Pou la zeness demain.
Moin na un rêve,
Moin na un rêve baba,
War la Rényon monté.
Fo donne la main,
I fo pa nou baisse les bras,
Fo boss dann l’unité.
Mi aime dancehall,
Mé mi écoute maloya,
Culture lé métissé.
Mi oubli pa,
Zistoir bones gran papas,
Dan l’esprit lé gravé.
Le temps i change, la musik la évolué,
Dancehall, maloya la fine mélanzé.
Kaya dan la cour i veut défoulé,
Nana nout roulèr pou nou exprimé.
Nou néna mésaz pou nou fé passé,
A nou ker marron, marron la cité.
Mi gob’ DJ Dan pou toute sak li fé,
Pou promotionne la musik Réyoné.
Maloya, maloya, maloya ah ah,
La Rényon nou lé la, nou lé la ah,
Maloya, maloya, maloya ah ah,
Dancehall, maloya, maloya ah.
Mon misik i sort’ loin,
Dan l’Océan Indien.
I fo nou donne la main,
Pou la zeness demain.
Pou la zeness demain.

4 réflexions au sujet de « Mon misik i sort loin – Zorro Chang »

  1. Oui je sais que j’ai écris les paroles de façon beaucoup trop calquée sur le français, mais c’était pour aller plus vite, en plus j’connais pas encore toute la graphie des différents mots créoles (et ça m’étonnerait que j’le sache un jour …) Ben si tu veux poster toutes les paroles du site avec la graphie créole exacte, te gênes surtout pas, mais à mon avis t’en as pour une éternité … -_-"J’ai vu un livre avec la graphie de certains mots créoles et j’trouve ça assez compliqué …Perso j’pense que le créole est avant tout une langue orale et j’vois pas l’intérêt de l’emprisonnée dans une graphie spécifique.Voilà ce n’est que mon avis, mais j’aimerais bien quand même voir toutes les différentes graphies des mots créoles.Si quelqu’un s’y connait, n’hésitez surtout pas …

  2. il y a de nombreuses fautes d’orthographe…. et oui le créole possède une grammaire aussi, ainsi que différentes graphies 😉 attention de mettre en avant également la beauté et la richesse de la langue créole réunionnaise, c’est trés important, quitte à poster des textes (ce qui est super) autant bien le faire.

  3. Mdr !!! Mi doute pa kou lé "trop puissant" com ou di, mais mon adresse msn ma fine di c’est un "NON" encore plus puissant !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!lol

  4. A MOIN OSI MI TROUV LE MUSIK LA Lè BIEN Mè MON GRAND COUP COEUR Y SERè KE OU DONE A MOIN OUT L’ADRESSE MSN ENVOYè kafrine ou sa appreciè a moin osi lè trop puissant ******************

Laisser un commentaire

