Zion – TM12

 

Encore un de mes coup de coeur, cette chanson déchire tout !!!!!!! Je kiff trop trop trop ! 
Voici donc « Zion » du groupe TM12. Vidéo postée par dwillj.
      
Paroles:
Zion, zion
Mi lève gran matin,
Semb’ son soleil,
Zoiseaux pou chanté.
I dar moin la force,
Pou allé travail,
Pou affronte la journée.
La Rényon mon zion,
Sa minm mon ti zion.
La Rényon nout zion,
Sa minm nout ti zion.
Rienk son nom un poème,
Sous son ciel bleu mi oubli toute bones problèmes.
Mi plane sous un l’effet,
Kalité Réyoné lé bon minm.
Dann son décor,
Mi vive mon vi en poème.
Ici na ni blasphème,
Direct mi pon them.
C’est pou les gars,
I marche aprè sound system.
Big up pou toute bann soldats,
Pou ki lé idem.
Tout’ bann (dinamants cabines ?) children.
La Rényon mon zion,
Oh mi dia ou sé mon zion.
La Rényon mon zion,
Mi dia ou sé mon zion.
Pou décompresser,
Néna la plage
Ou la rivière,
Ou encore la montagne,
Pou prend un bol d’air.
Nou la rien a envier,
Plutôt dkoi ête fiers,
Et si i fé tro chaud, néna dodo dann glacière.
Un, deux i di là-bas,
L’aute côté lé meyeur,
Alors moin la parti,
Pou war mon gran gatèr,
Et moin la bien vu,
Bana té ramasse mentèr,
Lé pa mové li …
Mé li tappe pa mon zion,
Sa minm mon ti zion.
La Rényon nout zion,
Sa minm nout ti zion.
Maloya i résonne,
Dann kèr zion.
Kan li zouer son kayamb’,
Tape la main, jèt aou,
Suive le pas.
Coma minm sra gadyamb’,
Surtout respect son nature,
Sa lé comme,
Sa cadeau bon dieu,
A nou minm i doit entreprend’.
Affole un coup,
Fo pa li fini en song.
Akout’ mon cosé,
Lilé sérieux mon band’.
974 sa sé nout mot de l’ordre,
Pou ki mi dédicace toute mon bann song.
Mi envoy batang,
Su le microphone,
Moin sé Alexand’ …
Et mi vive dann in zion,
Oté Réyonés sa nout zion.
Aou minm ou koné sa sé zion,
974 sé nout zion.
Son sang na toute koulèr,
Son kèr lé réservé rienk pou sak i ve vraiment son l’amour.
Moin la écoute son fonn keur,
Et son larme la enrale a moin dann un romance pou toujours.
Mi crak su son bann courbes,
Kan soleil i bril comme kan son zalisée i caresse mon corps.
Lé dan son bras kmi ve fini mon vi,
Lé su son vent’ ke moin va trouve la mort.
Rienk son nom un poésie,
Bon dieu le poèt’ ke la fé ali.
Kan moin lé là-bas mon keur i pince, mon keur i cri,
Alors mi ferme fort mon zyeux et mi rêve mon péï.
Maloya son cosé, kréol son misik,
Réyoné son nature, naturel, otentik.
Kréol mon cosé, maloya mon misik,
Réyoné mon nature, naturel otentik.
Zion.
Zion.
Zion.
Zion.

4 réflexions au sujet de « Zion – TM12 »

  1. té mi té voulair savoir si ou navé pas le nom le gars té chante kaya ya ya yayé mivoit pas si ou coné té conu dans un l’air 2005 si ou trouve sré chouéte merci d’avance

    • Aie, mi crois voir de kel chanson ou parle mais alors le nom le moune y chante mi rappel pu du tout ni minm le titre :s
      Mava essaye rodé, mais mi promèt pa rien:/

Laisser un commentaire

