Choupinou style – Soka Dancehall

 

Là, voici mon coup dcoeur de la semaine !!!!!!
J’l’ai entendu sur 102 FM et depuis j’l’écoute en boucle. J’adore trop le ptit mélange de style: ragga dancehall et jsais pas trop quoi lol !!!
Je kiff trooooooooop !
Vidéo postée par moi ===>
   
Paroles:
Choupinou style la ni crasé,
La ni crasé marmay,
Ensemb’, ensemb’,
Na mèt ensemb’,
Na mèt ensemb’ pou fé bouge mon band’.
Choupinou style la ni crasé,
La ni crasé marmay,
Soka dancehall,
Délire ensemb’,
Oué na mèt ensemb’,
Gial !!!
Ma mèt ensemb’ pou fé bouge mon band’,
Et pou toute la Rényon nou va chante ensemb’,
Oué choupinou style moin lé la,
Oué toute allon mèt ensemb’ may pa,
Ma mèt ensemb’ pou fé bouge mon band’,
Et pou toute la Rényon nou va chante ensemb’,
Oué choupinou style moin lé la,
Oué toute allon mèt ensemb’ may pa,
Vient là, lévé, pou nou crase ensemb’ nou va sarzé,
Choupinou style, amis, jusko pieds a soir mi sa baissé,
Suffit demander choupinou style lé toujours paré,
A nou alé pou kadansé.
Choupinou style la ni crasé,
La ni crasé marmay,
Ensemb’, ensemb’,
Na mèt ensemb’,
Na mèt ensemb’ pou fé bouge mon band’.
Choupinou style la ni crasé,
La ni crasé marmay,
Soka dancehall,
Délire ensemb’,
Oué na mèt ensemb’,
Gial !!!
Jump up !
Tou le monde, tou le monde !
C’est jump up !
Tou le monde, tou le monde !
C’est jump up !
Tou le monde, tou le monde !
Sauter, sauter, sauter !
Jump up !
Tou le monde, tou le monde !
C’est jump up !
Tou le monde, tou le monde !
C’est jump up !
Tou le monde, tou le monde !
Sauter, sauter, sauter !
He yeah 974 !
Saute la dssus !
Jump up !
Tou le monde, tou le monde !
C’est jump up !
Tou le monde, tou le monde !
C’est jump up !
Tou le monde, tou le monde !
Sauter, sauter, sauter !
Jump up !
Tou le monde, tou le monde !
C’est jump up !
Tou le monde, tou le monde !
C’est jump up !
Tou le monde, tou le monde !
Sauter, sauter, sauter !
Choupinou style la ni crasé,
La ni crasé marmay,
Ensemb’, ensemb’,
Na mèt ensemb’,
Na mèt ensemb’ pou fé bouge mon band’.
Choupinou style la ni crasé,
La ni crasé marmay,
Soka dancehall,
Délire ensemb’,
Oué na mèt ensemb’,
Gial !!!
Madame pa bésoin ou la pèr,
Rent’ dan la danse, allé roule juska tèr.
Pa dproblem,
A soir nou lé entre frèr.
Pa dproblem,
A soir nou lé la pou défoulé.
Oté monsieur dia moin kosa ou atten’,
Rent’ dan la danse,
Ta kadanse ensemb’.
Madame pa bésoin ou la pèr,
Rent’ dan la danse, nou lé la pou défoulé.
Choupinou i débarque,
Su un morceau dancehall.
Li la ni pou chanté,
La ni pou représenté.
Ce soir Réyonés,
Allé vient dansé,
Nout toute ensemb’,
Nou sa fout’ dofé.
Tou lmonde,
Chanté.
Tou le monde,
Crié.
974,
Paré.
974,
pou défoulé.
Choupinou style la ni crasé,
La ni crasé marmay,
Ensemb’, ensemb’,
Na mèt ensemb’,
Na mèt ensemb’ pou fé bouge mon band’.
Choupinou style la ni crasé,
La ni crasé marmay,
Soka dancehall,
Délire ensemb’,
Oué na mèt ensemb’,
Gial !!!
Choupinou style la ni crasé,
La ni crasé marmay,
Ensemb’, ensemb’,
Na mèt ensemb’,
Na mèt ensemb’ pou fé bouge mon band’.
Choupinou style la ni crasé,
La ni crasé marmay,
Soka dancehall,
Délire ensemb’,
Oué na mèt ensemb’,
Gyal !!!

4 réflexions au sujet de « Choupinou style – Soka Dancehall »

  1. A ouai sisi façon l’accordéon dérriére sa le fait sa bouge bien . En tout cas  ton blog jmy perd dedans y’a trop de choses!!!! bonne continuation tu veux des comms a ski paré ben affole pas ma donne a ou mwin !  lol 

  2. mdr c vré kc entrainant les mizik de chez nous jadooooooooooore celle-ci!!!t’as le don pr nous dégoter les meilleures toi!mé le pb c ke moi jvi en métro dc jles trouve pas ici, sa me fait un peu baver kan jvoi les zik super kia là bas sniiif
     
    o fait merci bcp pr ts les clips ke tu mets sur youtube t un ange

Laisser un commentaire

Entrez vos coordonnées ci-dessous ou cliquez sur une icône pour vous connecter:

Logo WordPress.com

Vous commentez à l'aide de votre compte WordPress.com. Déconnexion / Changer )

Image Twitter

Vous commentez à l'aide de votre compte Twitter. Déconnexion / Changer )

Photo Facebook

Vous commentez à l'aide de votre compte Facebook. Déconnexion / Changer )

Photo Google+

Vous commentez à l'aide de votre compte Google+. Déconnexion / Changer )

Connexion à %s