Boeuf Moka – NJKL ft Rwin Paul

 

Cette fois-ci voici Rwin Paul en featuring avec NJKL !!!!!
Trop bon ce son !
Vidéo postée par moi Rire
  
Paroles:
Njkl mon band c’est Rwin Paul fayaaaa!!!Mon fille sa band’

Sa la pa boeuf kamo
Fé attention mé charette su son dos
I préten kan ou wa ou cri a li,
Gli oua i o jak owa i o
Mon fille sa band’
Sa la pa boeuf kamo
Fé attention mé charette su son dos
I préten kan ou wa ou cri a li,
Gli oua i o jak owa i o

Vien ma koze ek ou oté bo pere,

Sa sé ton fille depuis tan tit ou la fé grandi
Ou la éduke a li dans ton maniere
Sat mi na pou di aou,
Out fille reste toujours out fille.
Laisse a mwin zordi
Fé son bonheur, depuis na longtem
Li la fini mette la main su mon coeur
Croi pas mi va fé semb’ li
Ooh gli oua i o jak owa i oMon fille sa band’

Sa la pa boeuf kamo
Fé attention mé charette su son dos
I préten kan ou wa ou cri a li,
Gli oua i o jak owa i o
Mon fille sa band’
Sa la pa boeuf kamo
Fé attention mé charette su son dos
I préten kan ou wa ou cri a li,
Gli oua i o jak owa i oNjkl mon band c Rwin Paul fayaaa!!!

La Réunion
Paré(paré)
Paré (paré)
Paré(paré)
Paré (paré)
gli oua i o jak owa i o
gli oua i o jak owa i o
gli oua i o jak owa i o
gli oua i o jak owa i o
Paré(paré)
Paré (paré)
Paré(paré)
Paré (paré)
gli oua i o jak owa i o
gli oua i o jak owa i o
gli oua i o jak owa i o
gli oua i o jak owa i oVien ma koze ek ou oté bo pere,

Sa sé ton fille depuis tan tit ou la fé grandi
Ou la éduke a li dans ton maniere
Sat mi na pou di aou,
Out fille reste toujours out fille.
Laisse a mwin zordi
Fé son bonheur, depuis na longtem
Li la fini mette la main su mon coeur
Croi pas mi va fé semb’ li
Ooh gli oua i o jak owa i oMon fille sa band’

Sa la pa boeuf kamo
Fé attention mé charette su son dos
I préten kan ou wa ou cri a li,
Gli oua i o jak owa i o
Mon fille sa band’
Sa la pa boeuf kamo
Fé attention mé charette su son dos
I préten kan ou wa ou cri a li,
Gli oua i o jak owa i o
Oh gendr, gendre, gendre, gendre, gendre
Pren la main mon fille
Ek li fé zot bonheur
Oh gendr, gendre, gendre, gendre, gendre
Si ta pas gagne fé son bonheur
A moin va gagne malheur
Oh gendr, gendre, gendre, gendre, gendre
Pren la main mon fille
Ek li fé zot bonheur
Oh gendr, gendre, gendre, gendre, gendre
Si ta pas gagne fé son bonheur
A moin va gagne malheur
Mon fille sa band’
Sa la pa boeuf kamo
Fé attention mé charette su son dos
I préten kan ou wa ou cri a li,
Gli oua i o jak owa i o
Mon fille sa band’
Sa la pa boeuf kamo
Fé attention mé charette su son dos
I préten kan ou wa ou cri a li,
Gli oua i o jak owa i oNjkl mon band c Rwin Paul fayaaa!!!

La Réunion
Paré(paré)
Paré (paré)
Paré(paré)
Paré (paré)
Gli oua i o jak owa i o
Gli oua i o jak owa i o
Gli oua i o jak owa i o
Gli oua i o jak owa i o
Paré(paré)
Paré (paré)
Paré(paré)
Paré (paré)
Gli oua i o jak owa i o
Gli oua i o jak owa i o
Gli oua i o jak owa i o
Gli oua i o jak owa i o

Laisser un commentaire

