Cafrine – Benjam

web stats

un compteur pour votre site

Cette chanson, encore pour une Cafrine Rire
Elle date, j’la connais depuis que jsuis en primaire ou début collège jsais plus trop, mais elle est indémodable, absolument magnifique !!!
Vidéo postée par moi.
 
    
 
Paroles:

C’est pou vou Doudou !!!!
 
I fé noir Cafrine,
Mon kèr lé en tristesse,
La pli i farine,
Moin la pou tué mon détresse.
Mon l’espoir, un zour,
De retrouve aou,
La penss si côté,
Li la rode po allé.
I fé noir Cafrine,
Mon kèr lé en tristesse,
La pli i farine,
Moin la pou tué mon détresse.
Mon l’espoir, un zour,
De retrouve aou,
La penss si côté,
Li la rode … ah !
 
Ou minm mon l’aimée,
Ou minm mon ladorée.
Allé ousa ou vé,
Chérie ma attenn aou.
Ou minm mon l’aimée,
Ou minm mon ladorée.
Reste avek moin oh ouh oh oh.
Ou minm mon l’aimée,
Ou minm mon ladorée.
Allé ousa ou vé,
Chérie ma attenn aou.
Ou minm mon l’aimée,
Ou minm mon ladorée.
Reste avek moin oh ouh oh oh.
 
Chérie doudou malgré les apparences,
Ke soit la Rényon, là-bas ou en France.
Dan mon fonn kèr ou na toujours out place,
Matin et soir moin la pou prie Bondié.
Pou kentre nou na pi aucun secret,
Car rienk pou ou monn ti coeur la fané.
Ousa walé wi ma protège aou,
Chérie vien moin mi attenn aou.
 
Ou minm mon l’aimée,
Ou minm mon ladorée.
Allé ousa ou vé,
Chérie ma attenn aou.
Ou minm mon l’aimée,
Ou minm mon ladorée.
Reste avek moin oh ouh oh oh.
Ou minm mon l’aimée,
Ou minm mon ladorée.
Allé ousa ou vé,
Chérie ma attenn aou.
Ou minm mon l’aimée,
Ou minm mon ladorée.
Reste avek moin oh ouh oh oh.
 
Musik
 
Moin na bo résisté,
Hmmm la tentation lé tro fort.
Ou lé belle,
Si naturelle.
Mon kèr lé soulazé,
Mon lamour de plus en plus fort.
Ton manièr cosé,
I aide a moin voir un pé pli claire.
Tou sa tempête nou la traversé,
La jalousie, ladi lafé,
Nou la supporté.
Aujour’dui sak Bondié la donné,
Nou la mérité.
Moin mi aime aou,
Mi aime aou.
 
Ou minm mon l’aimée,
Ou minm mon ladorée.
Allé ousa ou vé,
Chérie ma attenn aou.
Ou minm mon l’aimée,
Ou minm mon ladorée.
Reste avek moin oh ouh oh oh.
Ou minm mon l’aimée,
Ou minm mon ladorée.
Allé ousa ou vé,
Chérie ma attenn aou.
Ou minm mon l’aimée,
Ou minm mon ladorée.
Reste avek moin oh ouh oh oh.
 
Chérie doudou malgré les apparences,
Ke soit la Rényon, là-bas ou en France.
Dan mon fonn kèr ou na toujours out place,
Matin et soir moin la pou prie Bondié.
Pou kentre nou na pi aucun secret,
Car rienk pou ou monn ti coeur la fané.
Ousa walé wi ma protège aou,
Chérie vien moin mi attenn aou.
 
Ou minm mon l’aimée,
Ou minm mon ladorée.
Allé ousa ou vé,
Chérie ma attenn aou.
Ou minm mon l’aimée,
Ou minm mon ladorée.
Reste avek moin oh ouh oh oh.
Ou minm mon l’aimée,
Ou minm mon ladorée.
Allé ousa ou vé,
Chérie ma attenn aou.
Ou minm mon l’aimée,
Ou minm mon ladorée.
Reste avek moin oh ouh oh oh.
 
Chérie doudou malgré les apparences,
Ke soit la Rényon, là-bas ou en France.
Dan mon fonn kèr ou na toujours out place,
Matin et soir moin la pou prie Bondié.
Pou kentre nou na pi aucun secret,
Car rienk pou ou monn ti coeur la fané.
Ousa walé wi ma protège aou,
Chérie vien moin mi attenn aou.
 
Ou minm mon l’aimée,
Ou minm mon ladorée.
Allé ousa ou vé,
Chérie ma attenn aou.
Ou minm mon l’aimée,
Ou minm mon ladorée.
Reste avek moin oh ouh oh oh.
Ou minm mon l’aimée,
Ou minm mon ladorée.
Allé ousa ou vé,
Chérie ma attenn aou.
Ou minm mon l’aimée,
Ou minm mon ladorée.
Reste avek moin oh ouh oh oh.
 
Ou minm mon l’aimée,
Ou minm mon ladorée.
 
Ou minm mon l’aimée,
Ou minm mon ladorée.
 
Ou minm mon l’aimée,
Ou minm mon ladorée.

 

Une réflexion au sujet de « Cafrine – Benjam »

Laisser un commentaire

