Chérie Marta – François Dal’s

web stats

un compteur pour votre site

Voici une chanson extraite du dernier album de François Dal’s !
Alors lui, il est absolument génial, on l’entend également sur toutes les ondes réunionnaises.
Cette chanson c’est l’une de mes préférées sur son nouvel album. Je trouve les paroles trop marrantes et touchantes à la fois, bref J’A-doooooooooooore !!!!
Vidéo postée par moi.
 
      
 
Paroles:
Ah là là Marta (ouais ! )
Allons ! Allons !
Hé hé !
Ah là là Marta (ouais ! )
Bouzé !
Hé hé ! hé hé !
Bouze ali man !
Bouze ali !
Bouze ali man !
Bouze ali !

Mon doudou Marta
Ti aime danse séga
Ti tourne ton rein
Et ti tape la main
In ti coup à droite
In ti coup à gauss
Sa lé doss
Li dia moin
Li aime bien
Danse avec moin
Son baguette do pain
Oté mi adore
Quand li rigole avec moin
Son dents lé blancs
Mé na deux, trois
Sa lé bien noirs
I fé rien
Son gros bisous
I fé colle-colle si moin
Mon jolie Marta
Mi aime aou bien

Refrain
Chérie Marta viens danse séga ( séga, séga ! )
Mi aime bien quand ti bouge comme sa (roule ali comme sa ! )
Chérie marta viens danse séga (séga, séga ! )
Mon gro fenm na de feu dan l’rein (pique ali comme sa ! )
Danse côté par ici (hi hi )
Danse côté par là bas (ha ha )
Marta danse pa trop vite
Attention mi vole sous la table
Danse côté par ici ( hi hi )
Danse côté par là-bas ( ha ha )
Mon gro kafrine casse pa la tête
A soir nou sa fé la fête

Allé bouze sa !
Bouze sa comme sa !
Allé bouze sa !
Bouze sa !
Hé hé !
Ah là là !
Bouze sa comme sa Marta !
Bouze sa ! Bouze sa !
En bas ! En bas !
Su côté ! su côté !

Mi aime bien quand ti mète la main
Dan ton sévé
I vole partout
Mi gagne pa trappé
Mon tête lé pri dan ton tété
Lé coincé, coincé !
Marta, Marta
Laisse pa moin touffé
Ma chérie, l’amour
La fête des mères sa arrivé
mi ve off’ aou in gro bouquet
Na bonpé flèr la caze momon
Mi sa cassé
Li dia moin
Mi sa gagne cou d’souliers

Refrain
Chérie Marta viens danse séga ( séga, séga ! )
Mi aime bien quand ti bouge comme sa (roule ali comme sa ! )
Chérie marta viens danse séga (séga, séga ! )
Mon gro fenm na de feu dan l’rein (pique ali comme sa ! )
Danse côté par ici (hi hi )
Danse côté par là bas (ha ha )
Marta danse pa trop vite
Attention mi vole sous la table
Danse côté par ici ( hi hi )
Danse côté par là-bas ( ha ha )
Mon gro kafrine casse pa la tête
A soir nou sa fé la fête

Bouzé, bouzé !
Allé Marta !
Bouzé, bouzé lé reins !
Bouzé les reins !
Bouzé, bouzé, bouzé !
Hé hé ! hé hé !
Ensemb’
Ensemb’
Allé, allé !
Bouzé les reins !

Refrain
Chérie Marta viens danse séga ( séga, séga ! )
Mi aime bien quand ti bouge comme sa (roule ali comme sa ! )
Chérie marta viens danse séga (séga, séga ! )
Mon gro fenm na de feu dan l’rein (pique ali comme sa ! )
Chérie Marta viens danse séga ( séga, séga ! )
Mi aime bien quand ti bouge comme sa (roule ali comme sa ! )
Chérie marta viens danse séga (séga, séga ! )
Mon gro fenm na de feu dan l’rein (pique ali comme sa ! )

Chérie Marta viens danse séga ( séga, séga ! )
Oh lo la hé lo lo
(Roule ali comme sa)
Chérie Marta viens danse, danse séga ( séga, séga ! )
Oh lo la hé lo lo
(Pique ali comme sa )
Chérie Marta viens danse séga (séga, séga ! )
…..

 

Laisser un commentaire

