Fé roulé maman – Ti Barth

 

Alors lui, Ti Barth, c’est le ptit frère de Toulou celui que je vous ai présenté dans le billet précedent !
Ti Barth n’a que 9 ans et c’est déjà un phénomène à la Réunion.
Ecoutez sa déclaration d’amour à sa ptite maman, c’est trop mimi !!!!! En plus on ne le voit pa dans cette vidéo mais il joue divinement bien de la guitare !
Vidéo postée par didg974.
   
Paroles:
Maman moin na in pti chanson pou ou
Pou moin dit a ou
Coment mi aime a ou.
Maman mi chant in pti chanson pou ou
Pou moin exprim a ou
L’amour mi na pou ou.
Maman mi koné trés bien moin lé un zenfant
Mi essaye trouve les mots
Même si mi casse mon coco.
L’amour que moin nena avec mes parents
Li lé telment grand
Que mi veu fait danse toute les mamansMaman kan ti roule sega maman
Roul rouler, roul rouler.
Maman mi y’aime a ou maman
A ou même la plus jolie.
Maman quand ti tourne séga maman
Tourner tourner maman.
Maman mi y’aime a ou maman
Sé ou la fleur de ma vie.
Maman kan ti roule sega maman
Roul rouler, roul rouler.
Maman mi y’aime a ou maman
A ou même la plus jolie.
Maman quand ti tourne séga maman
Tourner tourner maman.
Maman mi y’aime a ou maman
Sé ou la fleur de ma vie.

Maman souvent kan nou marche danne chemin
Moin lé telment bien

Moin lé content tenir oute main.
Avec oute conseil,
Mi suive a merveille
Y manque pas moin rien
Tank mon maman lé côté moin.
Même si ou y aime crier
Ou reste mon bondier
Sans ou mi perde le nord
C’est ou mon l’amour mon trésor.
L’amour que moin nene avec mon parents
Li lé telment grand
Que mi veu fait danse toute les mamans.Maman kan ti roule sega maman
Roul rouler, roul rouler.
Maman mi y’aime a ou maman
A ou même la plus jolie.
Maman quand ti tourne séga maman
Tourner tourner maman.
Maman mi y’aime a ou maman
Sé ou la fleur de ma vie.
Maman kan ti roule sega maman
Roul rouler, roul rouler.
Maman mi y’aime a ou maman
A ou même la plus jolie.
Maman quand ti tourne séga maman
Tourner tourner maman.
Maman mi y’aime a ou maman
Sé ou la fleur de ma vie.

Maman kan ti roule sega maman
Roul rouler, roul rouler.
Maman mi y’aime a ou maman
A ou même la plus jolie.
Maman quand ti tourne séga maman
Tourner tourner maman.
Maman mi y’aime a ou maman
Sé ou la fleur de ma vie.

Une réflexion au sujet de « Fé roulé maman – Ti Barth »

Laisser un commentaire

