Mi aime a li – Rwin Paul

 

Voici encore un autre tube de notre Rwin Paul, ce mec est trop talentueux, j’l’adoooore !!!!
Vidéo postée par PinK0Cindy.
   
Paroles:
Mi aime a li yeah hé hé hé
Oh madame out ti fille oui sa lé zoli
Mi aime a li yeah hé hé hé
Avec li tout seul mi veut fait mon vie
Mi aime a li yeah hé hé hé
Oh madame out ti fille oui sa lé zoli
Mi aime a li yeah hé hé hé
Avec li tout seul mi veut fait mon vie
Mi avoue ka vous madame
Regarde comment ton ti fille ca lé zoli
Si i tient qu’a moin madame
Mi resterai avec elle oh oui pou la vie
Laisse a moin dia ou madame
Out ti fille la oui mi aime a li,
Sincèrement madame
Laisse a moin crase un bon l’ambiance avec le zoli kafrine.
Mi aime a li yeah hé hé hé
Oh madame out ti fille oui sa lé zoli
Mi aime a li yeah hé hé hé
Avec li tout seul mi veut fait mon vie
Mi aime a li yeah hé hé hé
Oh madame out ti fille oui sa lé zoli
Mi aime a li yeah hé hé hé
Avec li tout seul mi veut fait mon vie
Oh manzel la li lé zoli
Li aime fait la fête avec toute son bann copine
Le kafrine lé rose
Lé papillon ausi
Mais mi di a ou madame
Quand même mi aime a li
Mi aime a li yeah hé hé hé
Oh madame out ti fille oui sa lé zoli
Mi aime a li yeah hé hé hé
Avec li tout seul mi veut fait mon vie
Mi aime a li yeah hé hé hé
Oh madame out ti fille oui sa lé zoli
Mi aime a li yeah hé hé hé
Avec li tout seul mi veut fait mon vie
Zordi moin la ni madame
Demande a ou la main out fille
Laisse a moin oh oui
Fait son bonheur pou la vie
Et si bon dié i permet a nou
Ke demain nou reuni
Si i tient ka moin madame
Depuis na longtemps ou té mamie
Mi avoue ka vous madame
Regarde comment ton ti fille sa lé zoli
Si i tient qu’a moin madame
Mi resterai avec elle oh oui pou la vie
Laisse a moin dia ou madame
Out ti fille la oui mi aime a li,
Sincèrement madame
Laisse a moin crase un bon l’ambiance avec le zoli kafrine.
Mi aime a li yeah hé hé hé
Oh madame out ti fille oui sa lé zoli
Mi aime a li yeah hé hé hé
Avec li tout seul mi veut fait mon vie
Mi aime a li yeah hé hé hé
Oh madame out ti fille oui sa lé zoli
Mi aime a li yeah hé hé hé
Avec li tout seul mi veut fait mon vie
Oh manzel la li lé zoli
Li aime fait la fête avec toute son bann copine
Le kafrine lé rose
Lé papillon ausi
Mais mi di a ou madame
Quand même mi aime a li
Oh manzel la li lé zoli
Li aime fait la fête avec toute son bann copine
Le kafrine lé rose
Lé papillon ausi
Mais mi di a ou madame
Quand même mi aime a li
Mi aime a li yeah hé hé hé
Oh madame out ti fille oui sa lé zoli
Mi aime a li yeah hé hé hé
Avec li tout seul mi veut fait mon vie
Mi aime a li yeah hé hé hé
Oh madame out ti fille oui sa lé zoli
Mi aime a li yeah hé hé hé
Avec li tout seul mi veut fait mon vie
Mi avoue ka vous madame
Regarde comment ton ti fille sa lé zoli
Si i tient qu’a moin madame
Mi resterai avec elle oh oui pou la vie
Laisse a moin dia ou madame
Out ti fille la oui mi aime a li,
Sincèrement madame
Laisse a moin crase un bon l’ambiance avec le zoli kafrine.
Mi aime a li yeah hé hé hé
Oh madame out ti fille oui sa lé zoli
Mi aime a li yeah hé hé hé
Avec li tout seul mi veut fait mon vie
Mi aime a li yeah hé hé hé
Oh madame out ti fille oui sa lé zoli
Mi aime a li yeah hé hé hé
Avec li tout seul mi veut fait mon vie

Une réflexion au sujet de « Mi aime a li – Rwin Paul »

  1. Salut! c’est moi Rwin Paul, je tiens à remercier mes fans, mes amis, ma famille pour ce reve géniale que j’ai vécu à travers la music qui est mon plus grand passe temp et mon plus grans plaisir. Je vous souhaite à tous de pouvoir etre vivre au mois une fois votre passion, etre en bonne santé pour que l’amour, la joie et la fete continu. Je pense souvent à mes fans et je tiens à vous dire que vous me manqué énormément. Big up à toute la clic du 974 la band B.O city, 410 styls, rodsturl et tout les reunionais du le monde. BYE Rwin paul

Laisser un commentaire

