Mi aime Cafrine – Pascal Samy

 

Encore un tube de Pascal samy pour vous, j’l’adore particulièrement car elle parle des Cafrines (j’en suis une !!! Tire la langue) .
Toujours aussi marrantes les paroles !!!
Vidéo postée par pascalsamy.
   
Paroles:
Musik
Sak mi koné lé vré la Rényon,
Néna bon pé nasyons.
Tantines lé blancs, tantines lé noirs,
Mé toute lé bien gaillards.
Chakinn néna son kalité,
Dé trois, lé bon, lé mové.
Chakinn néna sonn ti manièr,
Ma dia zot sak mi préfèr.
A moin mi aime Cafrines,
Pas blancs comme cachets l’aspirine,
Inn ti cheveux congné,
Inn ti peau coulèr café.
A moin mi aime Cafrines,
Pas blancs comme cachets l’aspirine,
Inn ti cheveux congné,
Inn ti peau coulèr café.
Musik
Kan moin lé tou seul dann somin,
Kan mi rode po fé le train.
Deux ti tantines lé sou mon zyeu,
Mé lékel mi sa dragué ?
Mon dié seigneur, les deux lé zolies,
Mi gaingne pa tro soisi.
Sakinn néna sonn ti manièr,
Ma dia zot sak mi préfère.
A moin mi aime Cafrines,
Pas blancs comme cachets l’aspirine,
Inn ti cheveux congné,
Inn ti peau coulèr café.
A moin mi aime Cafrines,
Pas blancs comme cachets l’aspirine,
Inn ti cheveux congné,
Inn ti peau coulèr café.
Musik
Le sam’di soir en boîte de nuit,
Kan moin la fine boire mon whisky.
Mon tête i tourne, i vire mounoir,
Tantines lé bien gaillards.
Tèr la na inn i avance côté moin,
L’ote i regarde a moin.
Zot dé i fé savire mon kèr,
Ma dia zot sak mi préfère.
A moin mi aime Cafrines,
Pas blancs comme cachets l’aspirine,
Inn ti cheveux congné,
Inn ti peau coulèr café.
A moin mi aime Cafrines,
Pas blancs comme cachets l’aspirine,
Inn ti cheveux congné,
Inn ti peau coulèr café.
A moin mi aime.
A nou nou aime.
A zot i aime Cafrines,
Pas blancs comme cachets l’aspirine,
Inn ti cheveux congné,
Inn ti peau coulèr café.
A moin mi aime Cafrines,
Pas blancs comme cachets l’aspirine,
Inn ti cheveux congné,
Inn ti peau coulèr café.
Musik
Cafrines dofé,
Cafrines salon,
Cafrines la boue oté hé.
Cafrines les hauts,
Cafrines boulon,
Cafrines l’amour oté
A moin mi aime Ca-frines,
Moin mi aime Cafrines,
Ouh oh oh oh oh oh ouh oh !
Toutes kalité Cafrines mi aime wé, wé, wé
Toutes kalité Cafrines mi aime sa lé vré.
Toutes kalité Cafrines mi aime wé, wé, wé
Toutes kalité, toutes kalité, toutes kalité.

Une réflexion au sujet de « Mi aime Cafrine – Pascal Samy »

Laisser un commentaire

