Mon zézèr – Rwin Paul

 

He oui encore Rwin Paul, aujourd’hui je n’ai que SES chansons dans la tête alors je vous fait partager ce plaisir avec moi lol.
Vidéo postée par moi.
  
Paroles:
Vien la mon zézèr
Na mèt lambiance dan ti case en tole
Avec nout bann camarade créol yeahhhhh
Vien la mon zézèr
Na mèt lambiance dan ti case en tole
Avec nout bann camarade créol yeahhhhhNa mèt ensemb oh nanananana
Lambiance créol oh nanananana
Dan ti case en tole ou en discothèke,

Rwin Paul faya va fé pète zot tête
Na mèt ensemb oh nanananana
Lambiance créol oh nanananana
Dan ti case en tole ou en discothèke,
Rwin Paul faya va fé pète zot tête
Vien la mon zézèr
Na mèt lambiance dan ti case en tole
Avec nout bann camarade créol yeahhhhh
Vien la mon zézèr
Na mèt lambiance dan ti case en tole
Avec nout bann camarade créol yeahhhhhDan ti case en tole néna rienk créol
Lanbiance lé folle a soir faut nou décolle
Kafrine a soir faut pas ou affole,

Lé gars lé borné, lé gars i rigoleNou la pa ni terlaaa

Pou may may maillééééé,
Zolie mamzella ton ti kaf lé paré
Pou kraz kraz krazéé
Nou la pa ni terlaaa
Pou may may maillééééé,
Zolie mamzella ton ti kaf lé paré
Pou kraz kraz krazéé
Dan mon ti case en tole,
Nana un mamzelle lé complézant,
Kan son mari lé pas la,
Li fé l’amour ek son amant
Dan mon ti case en tole,
Nana un mamzelle lé complézant,
Kan son mari lé pas la,
Li fé l’amour ek son amantNou la pa ni terlaaa

Pou may may maillééééé,
Zolie mamzella ton ti kaf lé paré
Pou kraz kraz krazéé
Nou la pa ni terlaaa
Pou may may maillééééé,
Zolie mamzella ton ti kaf lé paré
Pou kraz kraz krazééVien la mon zézèr

Na mèt lambiance dan ti case en tole
Avec nout bann camarade créol yeahhhhh
Vien la mon zézèr
Na mèt lambiance dan ti case en tole
Avec nout bann camarade créol yeahhhhhDan ti case en tole néna rienk créol
Lanbiance lé folle a soir faut nou décolle
Kafrine a soir faut pas ou affole,

Lé gars lé borné, lé gars i rigoleeNou la pa ni terlaaa

Pou may may maillééééé,
Zolie mamzella ton ti kaf lé paré
Pou kraz kraz krazéé
Nou la pa ni terlaaa
Pou may may maillééééé,
Zolie mamzella ton ti kaf lé paré
Pou kraz kraz krazééDan mon ti case en tole,

Nana un mamzelle lé complézant,
Kan son mari lé pas la,
Li fé l’amour ek son amant
Dan mon ti case en tole,
Nana un mamzelle lé complézant,
Kan son mari lé pas la,
Li fé l’amour ek son amantNou la pa ni terlaaa

Pou may may maillééééé,
Zolie mamzella ton ti kaf lé paré
Pou kraz kraz krazéé
Nou la pa ni terlaaa
Pou may may maillééééé,
Zolie mamzella ton ti kaf lé paré
Pou kraz kraz krazéé

Laisser un commentaire

