Séparation – BO City Style

 

Cette chanson est trop magnifique, elle est sorti en 2006 je crois et jpeux pas m’en passer !!!
Elle raconte l’histoire d’un mec qui s’est fait largué par sa copine et qui n’arrive pas à s’en remettre.
La musique est trop top et le chanteur (Rwin Paul) encore plus talentueux !!!
Appréciez, vidéo postée par PinK0Cindy.
  
Paroles:
Ou té ek moin ou la parti
Oh mon kèr i fé mal
Ou té ek moin ou la parti
Eske zordi la fini
Ou té ek moin ou la parti
Oh la mi sen a moin mal
Ou té ek moin ou la parti
Bon dié va decide zordiOut soeur la brise mon kèr belle soeur

Ala zordi la fini
Mi koné pi kwé fo pencé zordi
Oubli toute ou bien reni
A moin mi di un léreur fo passe dessi
Si ou aime encor a li
A moin mi di,
A moin mon avis
Bon dié va decide zordiOh sa mi koné pa

Kosa gars la na plus ke moin
Mi koné pu kosa fo fé
Kan mi wa zot deux braté
Oh mon kèr i fé mal
Mi koné pu kosa fo fé
Kan mi wa zot deux la pou embrasséOu té ek moin ou la parti

Oh mon kèr i fé mal
Ou té ek moin ou la parti
Eske zordi la fini
Ou té ek moin ou la parti
Oh la mi sen a moin mal
Ou té ek moin ou la parti
Bon dié va decide zordi
Done a moi girl des émotions, des sentations
Kome dan temps avan
Kan ou té sensuelle
Ossi longtemps ke mi rapel
Ou lété fidèle
Mé la zordi kan mi di oui
Pou sanz un peu na retrouve kafrine
Ou té ek moin ou la parti
Eske zordi la fini
Mi koné pu kosa fo fé
Si fo alé ou retourné
Mi koné pu kwé fo pencé
Mé ma continue marche la tète levé
Ou té ek moin ou la parti
Oh mon kèr i fé mal
Ou té ek moin ou la parti
Eske zordi la fini
Ou té ek moin ou la parti
Oh la mi sen a moin mal
Ou té ek moin ou la parti
Bon dié va decide zordi
Out soeur la brise mon kèr belle soeur
Ala zordi la fini
Mi koné pi kwé fo pencé zordi
Oubli toute ou bien reni
A moin mi di un léreur fo passe dessi
Si ou aime encor a li
A moin mi di,
A moin mon avis
Bon dié va decide zordi
Oh sa mi koné pa
Kosa gars la na plus ke moin
Mi koné pu kosa fo fé
Kan mi wa zot deux braté
Oh mon kèr i fé mal
Mi koné pu kosa fo fé
Kan mi wa zot deux la pou embrasséOu té ek moin ou la parti

Oh mon kèr i fé mal
Ou té ek moin ou la parti
Eske zordi la fini
Ou té ek moin ou la parti
Oh la mi sen a moin mal
Ou té ek moin ou la parti
Bon dié va decide zordi
Done a moi girl des émotions, des sentations
Kome dan temps avan
Kan ou té sensuelle
Ossi longtemps ke mi rapel
Ou lété fidèle
Mé la zordi kan mi di oui
Pou sanz un peu na retrouve kafrine
Ou té ek moin ou la parti
Eske zordi la fini
Mi koné pu kosa fo fé
Si fo alé ou retourné
Mi koné pu kwé fo pencé
Mé ma continue marche la tète levé
Ou té ek moin ou la parti
Oh mon kèr i fé mal
Ou té ek moin ou la parti
Eske zordi la fini
Ou té ek moin ou la parti
Oh la mi sen a moin mal
Ou té ek moin ou la parti
Bon dié va decide zordi

2 réflexions au sujet de « Séparation – BO City Style »

Laisser un commentaire

