Mon ker – BO City Style

web stats

un compteur pour votre site

Encore un ptit tube de l’année 2005 !!
Eh oui vous pouvez y entendre encore une fois la voix de Rwin Paul (jvous avais bien dit qu’ce mec était partout lol)
Vidéo postée par moi.
 
       
 
Paroles:
Po dé zoli manzelles la mon ker i bat
I bat bat, i bat bat.
Mé fo fai un choi lékel mi koné pa
Mi koné, pa mi koné pas.
Po dé zoli manzelles la mon ker i bat
I bat bat, i bat bat.
Mé fo fai un choi lékel mi koné pa
Mi koné, pa mi koné pas.
Po dé zoli manzelles la mon ker i bat
I bat bat, i bat bat.
Mé fo fai un choi lékel mi koné pa
Mi koné, pa mi koné pas.
Po dé zoli manzelles la mon ker i bat
I bat bat, i bat bat.
Mé fo fai un choi lékel mi koné pa
Mi koné, pa mi koné pas.

Na un zoli tantine mi di a ou

Vrémen tantine en ti jupe
Manzel sa i ve vréman di a ou
Moin lé amoureu de ou
Mai na un ote i okip mon lespri
Dé k’mwa la vi a li lété tro zoli
Mon ker mi té ve vreman koz ek li
C sak mwa la fé zordi

Lé dé i fé bat bat bat

Mon ker dans mon do
Même pou mwin lé tro
Lé vré lé zoli
Mai kel fo choizi ?
Métissé, malbaraiz ou kafrine péï ?
Lé dé i fé bat bat bat
Mon ker dan mon do
Même pou mwin lé tro
Lé vré lé zoli
Mai kel fo choizi ?
Métissé, malbaraiz, ou kafrine péï ?

Po dé zoli manzelles la mon ker i bat

I bat bat, i bat bat.
Mé fo fai un choi lékel mi koné pa
Mi koné, pa mi koné pas.
Po dé zoli manzelles la mon ker i bat
I bat bat, i bat bat.
Mé fo fai un choi lékel mi koné pa
Mi koné, pa mi koné pas.
Po dé zoli manzelles la mon ker i bat
I bat bat, i bat bat.
Mé fo fai un choi lékel mi koné pa
Mi koné, pa mi koné pas.
Po dé zoli manzelles la mon ker i bat
I bat bat, i bat bat.
Mé fo fai un choi lékel mi koné pa
Mi koné, pa mi koné pas.

Sa kisa sa ? Tantine péï

Métissé, kafrine dofé lé tro zoli.
Comment i fé ?
Lékel fo choizi ?
Le choix lé difficile,
Na tro zoli tantines.
Sa kisa sa ? Tantine péï
Métissé, kafrine dofé lé tro zoli.
Comment i fé ?
Lékel fo choizi ?
Le choix lé difficile,
Na tro zoli tantines.
 
Manzel la li lé zoli,
Prend kafrine péï !
Manzel la li lé zoli,
Prend metissé, malbaraiz
Lé bon !
Manzel la li lé zoli,
Prend kafrine péï !
Manzel la li lé zoli,
Prend metissé, malbaraiz
Lé bon !
 
Na un zoli tantine mi di a ou
Vrémen tantine en ti jupe
Manzel sa i ve vréman di a ou
Mwa lé amoureu de ou
Mai na un ote i okip mon lespri
Dé k’mwa la vi a li lété tro zoli
Mon ker mi té ve vreman koz ek li
C sak mwa la fé zordi
Lé dé i fé bat bat bat
Mon ker dans mon do
Même pou mwin lé tro
Lé vré lé zoli
Mai kel fo choizi ?
Métissé, malbaraiz ou kafrine péï ?
Lé dé i fé bat bat bat
Mon ker dan mon do
Même pou mwin lé tro
Lé vré lé zoli
Mai kel fo choizi ?
Métissé, malbaraiz, ou kafrine péï ?
 
Po dé zoli manzelles la mon ker i bat
I bat bat, i bat bat.
Mé fo fai un choi lékel mi koné pa
Mi koné, pa mi koné pas.
Po dé zoli manzelles la mon ker i bat
I bat bat, i bat bat.
Mé fo fai un choi lékel mi koné pa
Mi koné, pa mi koné pas.
Po dé zoli manzelles la mon ker i bat
I bat bat, i bat bat.
Mé fo fai un choi lékel mi koné pa
Mi koné, pa mi koné pas.
Po dé zoli manzelles la mon ker i bat
I bat bat, i bat bat.
Mé fo fai un choi lékel mi koné pa
Mi koné, pa mi koné pas.
 
Sa kisa sa ? Tantine péï
Métissé, kafrine dofé lé tro zoli.
Comment i fé ?
Lékel fo choizi ?
Le choix lé difficile,
Na tro zoli tantines.
Sa kisa sa ? Tantine péï
Métissé, kafrine dofé lé tro zoli.
Comment i fé ?
Lékel fo choizi ?
Le choix lé difficile,
Na tro zoli tantines.
 
Manzel la li lé zoli,
Prend kafrine péï !
Manzel la li lé zoli,
Prend metissé, malbaraiz
Lé bon !
Manzel la li lé zoli,
Prend kafrine péï !
Manzel la li lé zoli,
Prend metissé, malbaraiz
Lé bon !
 

Laisser un commentaire

