Fiak pa dan mon loto – Dryce ft MyC

web stats

un compteur pour votre site

Un des tout derniers tubes du collectif Ragga Mania !! Waow trop marrant les paroles …
Vidéo postée par mkl974.
 
     
 
 
Paroles:
Dryce et MyC
Ragga mania mania mania mania… okay !
Spéciale cacededi man … okay !
A tout’ le bann dalons … hey !
Sé pa kmi lé maniac mé,
Ti wa dalon ?
Dan mon loto là …
I fiak pas , fiak pas dan mon loto !
 
Mi ve pa du tout,
Zoué pa tout nus dan mon loto,
Fiak pa, fiak pa dan mon loto.
Sa i porte malèr,
Oté dalon fé sa talèr,
Tir pa, tir pa le coup dan mon loto !
Mi ve pa du tout,
Zoué pa tout nus dan mon loto,
Fiak pa, fiak pa dan mon loto.
Sa i porte malèr,
Oté dalon fé sa talèr,
Tir pa, tir pa le coup dan mon loto !
 
Laisse a moin raconte a zot
Un zistoir récent.
La arrive a moin,
Ca mi trouve indescent.
Nou lété en discothèque
Dan un ti soirée coquine.
Relax, tranquille,
Lavé deux, trois Kafrines.
Mé dan in lèr la commence frotté,
Un dalon garde a moin,
La pression la monté.
Li la parti tazé,
La marché
Et li té ve ram’né.
Lavé la place dan mon loto,
Ben mi di ben lé oké,
Mé en descendant lété pou ploté.
La voulu déboutonné,
Moin la rale frein a main,
Fé pa sa dan mon loto.
 
Mi ve pa du tout,
Zoué pa tout nus dan mon loto,
Fiak pa, fiak pa dan mon loto.
Sa i porte malèr,
Oté dalon fé sa talèr,
Tir pa, tir pa le coup dan mon loto !
Mi ve pa du tout,
Zoué pa tout nus dan mon loto,
Fiak pa, fiak pa dan mon loto.
Sa i porte malèr,
Oté dalon fé sa talèr,
Tir pa, tir pa le coup dan mon loto !
 
I peu di moin lé maniac,
Dan mon loto i fiak pa !
Fé remonte out braguette,
Fé pa sa !
Non, non, non,
Ou pé mem supplie a moin,
La rode pou maté,
Et là li la dia moin,
Té gars, affole pa !
Non mi affole pa,
Mé aou ramasse sa !
Té gars, kafé là ?
Renn son kilote,
Fé pa sa dan mon loto !
 
Hey !
Mi espère zot la compris !
Dryce and MyC
Hey !
Mon message sé,
Ti wa dan mon loto man ?
I fiak pa, fiak pa dan mon loto !
 
 
Mi ve pa du tout,
Zoué pa tout nus dan mon loto,
Fiak pa, fiak pa dan mon loto.
Sa i porte malèr,
Oté dalon fé sa talèr,
Tir pa, tir pa le coup dan mon loto !
Mi ve pa du tout,
Zoué pa tout nus dan mon loto,
Fiak pa, fiak pa dan mon loto.
Sa i porte malèr,
Oté dalon fé sa talèr,
Tir pa, tir pa le coup dan mon loto !
 
Ce n’est pa un kestion de superstition,
Mon loto lé neuve man,
Fé pa le couyon !
Et si lé vré comme i dit,
Li va casse par boute,
Mi coné pa osa i sort’,
Mé sa mi redoute.
Rétroviseur i sappe,
Moteur i tinn tou sèl,
Mi coné pa si lé vré,
Evite a li !
Autant dire que n’empêche,
Le tantine lilé belle,
Mé man … retient out l’envie !
 
Mi ve pa du tout,
Zoué pa tout nus dan mon loto,
Fiak pa, fiak pa dan mon loto.
Sa i porte malèr,
Oté dalon fé sa talèr,
Tir pa, tir pa le coup dan mon loto !
Mi ve pa du tout,
Zoué pa tout nus dan mon loto,
Fiak pa, fiak pa dan mon loto.
Sa i porte malèr,
Oté dalon fé sa talèr,
Tir pa, tir pa le coup dan mon loto !
 
Mi ve pa du tout,
Zoué pa tout nus dan mon loto,
Fiak pa, fiak pa dan mon loto.
Sa i porte malèr,
Oté dalon fé sa talèr,
Tir pa, tir pa le coup dan mon loto !
Mi ve pa du tout,
Zoué pa tout nus dan mon loto,
Fiak pa, fiak pa dan mon loto.
Sa i porte malèr,
Oté dalon fé sa talèr,
Tir pa, tir pa le coup dan mon loto !
 

Une réflexion au sujet de « Fiak pa dan mon loto – Dryce ft MyC »

Laisser un commentaire

