Bel sèr – Naessayé

web stats

un compteur pour votre site

Une autre chanson de "Naessayé", cette fois-ci c’est un ras-le-bol contre les belles-soeurs lol
Eh oui ses belles-soeurs qui adorent mettre leur nez partout, dans le ménage des autres, dans l’éducation de leurs neuveux … Bref tout ce qui a le don d’énerver lol
Vidéo postée par moi.
 
   
 
 
 
Paroles:
Mèt l’orde tout dsuite koué ?
 
Musik
 
Bel sèr, (bel sèr)
Moin mi dia ou arrête fé la langue si moin, (oh yé yé yé yé yé)
Pitié po moin (hein hein hein hein),
Mon kèr y fé mal encore zordi, (oh yé yé yé yé yé)
Bel sèr, (bel sèr)
Ou lé folle mi koné ou tomb’ crise, (oh yé yé yé yé yé)
Out mari, y tape aou mé y corriz pa ou, (oh yé yé yé yé yé)
 
Ladi lafé,
Sa y fé mal lo kèr,
Excite pa moin,
Sinon ta gaingne malèr.
Asé, asé,
Un jour ma coupe ton langue,
Oui, oui pitié,
Mi préfère gaingne un clak dan mon guèle.
 
Bel sèr, (bel sèr)
Moin mi dia ou arrête fé la langue si moin, (oh yé yé yé yé yé)
Pitié po moin (hein hein hein hein),
Mon kèr y fé mal encore zordi, (oh yé yé yé yé yé)
Bel sèr, (bel sèr)
Ou lé folle mi koné ou tomb’ crise, (oh yé yé yé yé yé)
Out mari, y tape aou mé y corriz pa ou, (oh yé yé yé yé yé)
 
Ou wa koment avec ton vié bel mère,
Ou sir a moin, kan ou la fini saoul,
Asé, asé,
Un zour ma coupe ton langue,
Oui, oui pitié,
Mi préfère gaingne un clak dan mon guèle.
 
Bel sèr, (bel sèr)
Moin mi dia ou arrête fé la langue si moin, (oh yé yé yé yé yé)
Pitié po moin (hein hein hein hein),
Mon kèr y fé mal encore zordi, (oh yé yé yé yé yé)
Bel sèr, (bel sèr)
Ou lé folle mi koné ou tomb’ crise, (oh yé yé yé yé yé)
Out mari, y tape aou mé y corriz pa ou, (oh yé yé yé yé yé)
 
Musik
 
Bel sèr, (bel sèr)
Moin mi dia ou arrête fé la langue si moin, (oh yé yé yé yé yé)
Pitié po moin (hein hein hein hein),
Mon kèr y fé mal encore zordi, (oh yé yé yé yé yé)
Bel sèr, (bel sèr)
Ou lé folle mi koné ou tomb’ crise, (oh yé yé yé yé yé)
Out mari, y tape aou mé y corriz pa ou, (oh yé yé yé yé yé)
 
Ladi lafé,
Sa y fé mal lo kèr,
Excite pa moin,
Sinon ta gaingne malèr.
Asé, asé,
Un jour ma coupe ton langue,
Oui, oui pitié,
Mi préfère gaingne un clak dan mon guèle.
 
Bel sèr, (bel sèr)
Moin mi dia ou arrête fé la langue si moin, (oh yé yé yé yé yé)
Pitié po moin (hein hein hein hein),
Mon kèr y fé mal encore zordi, (oh yé yé yé yé yé)
 
Musik
 

Une réflexion au sujet de « Bel sèr – Naessayé »

Laisser un commentaire

