Allo mademoiselle – Aim a nou

web stats

un compteur pour votre site

Cette chanson, j’adooore trop le son !!!!!
Ah la la les chansons d’Aim a nou sont vraiment indémodables …!!!!
Vidéo postée par moi.
 
  
 
 
Paroles:
Musik
 
Allo, allo bonjour mademoiselle,
Est-ske ton papa lé là ?
Dia a moin si ou lé tou seule,
Ma passe inn ti bla bla bla.
Mi entend dann chemin,
Ke ou aime a moin.
Mi ve savoir vraiment,
Toute out bann sentiments.
Allo, allo bonjour mademoiselle,
Est-ske maman i koné ?
Ke sa fille ninn ti problème ?
Ke li lé amouré ?
Dia li ou la trouvé,
Un garçon po aimé.
Mèt d’accord ek papa,
Fo marier dan 2 mois.
 
Maman, papa !
Oui mi ve marier.
Lèr l’amour !
La fine arriver.
Zordi !
Moin lé un grann fille.
Larive le moment !
Po moin fé mon vie.
Maman, papa !
Oui mi ve marier.
Lèr l’amour !
La fine arriver.
Zordi !
Moin lé un grann fille.
Larive le moment !
Po moin fé mon vie.
 
Musik
 
Maman, papa !
Oui mi ve marier.
Lèr l’amour !
La fine arriver.
Zordi !
Moin lé un grann fille.
Larive le moment !
Po moin fé mon vie.
Maman, papa !
Oui mi ve marier.
Lèr l’amour !
La fine arriver.
Zordi !
Moin lé un grann fille.
Larive le moment !
Po moin fé mon vie.
 
Allo, allo bonjour mademoiselle,
Oh mon kèr lé content.
Malé annonce la bonne nouvelle,
Papa ek maman.
Zordi di sé un gran zour,
Nou la déclare nout l’amour.
Oté zordi mi dia ou,
Mi té ri té po toujours.
Allo, allo bonjour mademoiselle,
Oh mon kèr lé content.
Malé annonce la bonne nouvelle,
Papa ek maman.
Zordi di sé un gran zour,
Nou la déclare nout l’amour.
Oté zordi mi dia ou,
Mi té ri té po toujours.
 
Maman, papa !
Oui mi ve marier.
Lèr l’amour !
La fine arriver.
Zordi !
Moin lé un grann fille.
Larive le moment !
Po moin fé mon vie.
Maman, papa !
Oui mi ve marier.
Lèr l’amour !
La fine arriver.
Zordi !
Moin lé un grann fille.
Larive le moment !
Po moin fé mon vie.
 
Musik
 

3 réflexions au sujet de « Allo mademoiselle – Aim a nou »

Laisser un commentaire

