In larme po ou – Aim a nou

web stats

un compteur pour votre site

Enfin une magnifique déclaration d’amour version Maloggae, et c’est signée Aim a nou.
Vidéo postée par moi.
 

  
 
 
Paroles:
Le soir mi dort,
Gran matin mi lève.
Aou minm lé dan mon pensée.
Aou minm lé dire po oublié.
(??????????????????????????????)
I fé pense a moin tou sak nou la fé.
Tellement nou dé nou la aimé.
 
Si zordi,
Mi verse in larme po ou.
Sé ke ma chérie,
Moin la aime aou.
Mé mi perde pa l’espoir,
Un zour retrouve aou.
M’va sasse mon zidées noires,
Et moin va aime aou.
Si zordi,
Mi verse in larme po ou.
Sé ke ma chérie,
Moin la aime aou.
Mé mi perde pa l’espoir,
Un zour retrouve aou.
M’va sasse mon zidées noires,
Et moin va aime aou.
Donné !
Pilé !
 
Musik
 
Mi espère,
Sat’ ou va soisir,
Va aime aou un pé plis ke moin,
Ke li laissera pa ou dann chemin.
Mi souhaite aou,
La zoie dan out vie.
M’koné demin ou sera loin,
Mé seulement oubli pas moin.
 
Si zordi,
Mi verse in larme po ou.
Sé ke ma chérie,
Moin la aime aou.
Mé mi perde pa l’espoir,
Un zour retrouve aou.
M’va sasse mon zidées noires,
Et moin va aime aou.
Si zordi,
Mi verse in larme po ou.
Sé ke ma chérie,
Moin la aime aou.
Mé mi perde pa l’espoir,
Un zour retrouve aou.
M’va sasse mon zidées noires,
Et moin va aime aou.
Donné !
Pilé !
 
Musik
 
Si zordi,
Mi verse in larme po ou.
Sé ke ma chérie,
Moin la aime aou.
Mé mi perde pa l’espoir,
Un zour retrouve aou.
M’va sasse mon zidées noires,
Et moin va aime aou.
Si zordi,
Mi verse in larme po ou.
Sé ke ma chérie,
Moin la aime aou.
Mé mi perde pa l’espoir,
Un zour retrouve aou.
M’va sasse mon zidées noires,
Et moin va aime aou.
 
M’va sasse mon zidées noires,
Et moin va aime aou.
 
M’va sasse mon zidées noires,
Et moin va aime aou.
 
 

Une réflexion au sujet de « In larme po ou – Aim a nou »

  1. un belle déclaration pou un tantine sa le bon même ça, un ti sanson koma i fais plaisir merci bien ( une jeune kafrine saint leu i aim a zote) la bobine va reconnaitre a moin

Laisser un commentaire

