Pakita mon doudou – Aim a nou

web stats

un compteur pour votre site

Toujours le groupe Aim a nou, avec un son encore plus fort que celui de la chanson précédante !!!!
Vidéo postée par moi.
 
    
  
 
 
 
Paroles:

Non pa quitte a mwin doudou
Non pa quitte a mwin doudou
Si toué la parti ti koné bien
Mon kèr va suiv a twé partou
Si toué la parti ti koné bien
Mon kèr va suiv a twé partou
Non pa quitte a mwin doudou
Non pa quitte a mwin doudou
Mi essay trouv in solition
Mèt de coté mové décision
Mi essay trouv in solision
Mèt de coté mové décision
 
Misik
 
Mwin na in ti caz lé pa tro gran
Na fé comme i fé en ce momen
Nou va travay na ramasse larzen
Na war l’habitat pou gainñ l’agrandissemen
Nou va travay na ramasse larzen
Na war l’habitat pou gainñ l’agrandissemen
 
Non pa quitte a mwin doudou
Non pa quitte a mwin doudou
Si toué la parti ti koné bien
Mon kèr va suiv a twé partou
Si toué la parti ti koné bien
Mon kèr va suiv a twé partou
Non pa quitte a mwin doudou
Non pa quitte a mwin doudou
Essay trouv in solision
Mèt de coté mové décision
Mi essay trouv in solision
Mèt de coté mové décision
 
Musik:
 
Mi va trompe a toué la plage
Mwin lé pu marmaille pou zoué badinage
Mi mèt pa toué dan comérage
Rienk dan ton zié lé marké mariaz
Mi mèt pa toué dan comérage
Rienk dan ton zié lé marké mariaz
 
Non pa quitte a mwin doudou
Non pa quitte a mwin doudou
Si toué la parti ti koné bien
Mon kèr va suiv a twé partou
Si toué la parti ti koné bien
Mon kèr va suiv a twé partou
Non pa quitte a mwin doudou
Non pa quitte a mwin doudou
Mi essay trouv in solision
Mèt de coté mové décision
Mi essay trouv in solision
Mèt de coté mové décision
 
Musik:

 

Une réflexion au sujet de « Pakita mon doudou – Aim a nou »

  1. y fé paisir woir sa mé lo ban paroles dessou pas trop korèk!!! (moin va trompe a twé la plage???) C plito « mi raconte pa twé la blag , moin lé pi marmay po zoué badinaz »
    mi mèt pa twé dan koméraz lir dan mon zié lé marké mariaz!!! mé mi kritic pa C just in rectifikasion ss rankune!!! alé woir mon ban tablature dessu ABC tab cherche jlou974!!! a + tiyinbo larg pas nout mizik perpétié a li ,mèt a li en lèr et bon continuasion!!!!!!!! 974ment votre!!

Laisser un commentaire

