Ici cot nou été – Cassiya

web stats

un compteur pour votre site

Voici encore un tube de Cassiya que j’aime particulièrement, même si je ne comprend pas toutes les paroles lol.
Vidéo postée par mastermix76.
 
     
 
 
 
Paroles:
Ici kot nou été
Si ki fine ancerclé, an la vi materiél
Zot ki fine faciné, na pa toute kib pé vive pareye
Pou ké fé la gran parole bondié
Sevi formalité pou fé lé zot sanzé
Porfoi rakont sek y pé suive la vérité
Enna ki tié fini ranségné
Pan ko sanzé, zo bann mové pansé
Tou séké zot possédé, zamé zot trouv assé
Sak énna bokou palé partézé
Saki pé énna, pé dimand sarité
Guet sa lot la, li attann lospitalité
Par ayer guet sak énna bon pé
Zot trouve pou gaspiyé, kan même ki zot koné
Enna di moun, kip é dormi san manzé
Séki mopé dir, mopa pé kritiké
Mo koné so ler la personn pa porfé
Less rakonté, koma pé vive limanité
Tous lé zour zot annons sa ek konsians
Perversité ankor dann lexsistans
Guet sek i pov kourbé ek la povrété
(Kan poinsé lévé dormi, avec lidé vanzanze)

Tou sé ki zot koné
Zot pé fine rakonté
Tou sé ki zot koné
Zot tia bizoin propazé
Zoy dir zot koné ossi
Dir mé kipo arrivé
Ki sa na po banné
Mo dimann si sa désizion bondié
(Mo dimann si sa lamitié bondié)
 
 

5 réflexions au sujet de « Ici cot nou été – Cassiya »

  1. si il yavait les vrai parole sa aurai ete cool! c’est un melange la entre le creole reuionnai et moricien alors desiré chante en creole moricien… je dis sa je dis rien ^^

    • Je veux bien mettre les bonnes paroles si je les trouve…
      Ce sont des paroles que j’ai trouvé sur le net alors amis Mauriciens donnez-nous les BONNES paroles😉

  2. une de mes chansons préfèrèes aussi trop démotion dans cette chanson il a une voix énorme……… très triste

  3. Je pense que la chanson explique qu il ne faut pas s’appitoyer sur nos sorts plutot bien loti par rapport a d autre et retrouver les vrai valeur humaine, que l etre humain ne se contente jamais de ce qu il a qu il veux toujours +, que dans ce monde il faut apprecier chaque petit bonheur qui se presente , enfin c mon analyse.Et c ma chanson preféré du groupe avec cette version live.

Laisser un commentaire

