Kitolé – Cassiya

web stats

un compteur pour votre site

Héhé !!! Jvous avais dit de vous préparer pour danser un séga !!!!! lol
Voici encore un super tube de Cassiya qu’on entend dans toutes les fêtes à la Réunion, que ce soient dans un mariage, un baptême, une communion … breff à chaque fois qu’on fête quelque chose !!!!
Vidéo postée par moi.
 
   
 
 
Paroles:
Mo lé to dire moi
Pas bizin to ésite pou to cozé
Mo pas compran sa facon la vie
Ki to pé améné
Mo na pa dakor mo ena mo raison pou mo cosé
Séki mo pé observé toi touzour pé dérézoné
Mo lé to dire moi
Pas bizin to ésite pou to cozé
Mo pas compran sa facon la vie
Ki to pé améné
Mo na pa dakor mo ena mo raison pou mo cosé
Séki mo pé observé toi touzour pé dérézoné

Na pas coné ki to pé rodé
Ki to oulé ki to lé
Ki pas pé vine divan to li pied
Alé dire moi ki to pé rodé ki to oulé ki to lé
Ki pas pé vine divan to li pied

Na pas coné ki to pé rodé
Ki to oulé ki to lé
Ki pas pé vine divan to li pied
Alé dire moi ki to pé rodé ki to oulé ki to lé
Ki pas pé vine divan to li pied

Assizé maziné
To la vie li éne la vie compétan
Dir moi ki sa mentalité pé rane to prosain maléré
Mo na pas dakor mo éné mo raison pou mo cozé
Moi mo ti a bien contan ki viv éne la vie éré

Assizé maziné
To la vie li éne la vie compétan
Dir moi ki sa mentalité pé rane to prosain maléré
Mo na pas dakor mo éné mo raison pou mo cozé
Moi mo ti a bien contan ki viv éne la vie éré

Na pas coné ki to pé rodé
Ki to oulé ki to lé
Ki pas pé vine divan to li pied
Alé dire moi ki to pé rodé ki to oulé ki to lé
Ki pas pé vine divan to li pied

Na pas coné ki to pé rodé
Ki to oulé ki to lé
Ki pas pé vine divan to li pied
Alé dire moi ki to pé rodé ki to oulé ki to lé
Ki pas pé vine divan to li pied
 
 

Laisser un commentaire

