Accepte a moin comme milé – Apolonia

web stats

un compteur pour votre site

Chanson trop émouvante … Coeur rouge Le chanteur prie à sa belle de l’accepter tel qu’il est, de regarder plutôt ce qu’il vaut (humainement) au lieu de regarder ce qu’il possède (financièrement) …
Jsais pas trop quoi dire sauf que j’adoooore cette chanson et que je pleure chaque fois que je l’écoute … Embarrassé
Vidéo postée par moi.
 
  
 
 
Paroles:
Ou reproche a moin trop,
Ke moin lé timide, ke i mank a moin des mots.
Mi rent’ pa toujours dann out bato,
Kan ou commence charge a moin do lo.
Ou di tou ltemps moin la pa envie dréussir,
Kan ou parle a moin business moin na point gran chose a dire.
Moin la point boulot, ni un bon loto,
Kan i arrive po décidé, mon moral lé bas à zéro.
Rogarde cosa mi vo, rogarde pa cosa mi possède.
Lé vré moin la point lo magot mé dann mon tête lé rare mi cède.
 
Accepte a moin comme milé, (comme milé)
Et ou va jamé rogretter, (jamais, jamais, jamais)
Dann mon tête moin lé prêt pou soulagé,
Out kèr si un jour ou la besoin.
Accepte a moin comme milé, (comme milé)
Et moin lé prêt pou accepter, (accepter)
Out défauts, out kalités,
De out tendresse oui moin la faim.
 
Musik
 
Ou di ke i fo mi bouge,
Ke mi doi avoir souvent le coeur dure.
Kan ou dia moin ça, mi devient rouge,
En kelke sorte ou veut sanze mon nature.
Si vraiment ou aime a moin,
Alors arrête tire défauts su moin.
Ou peut pa avoir l’utile et l’agréable,
Moin na plutôt l’utile et ça lé préférable.
Rogarde cosa mi vo, rogarde pa cosa mi possède.
Lé vré moin la point lo magot mé dann mon tête lé rare mi cède.
 
Accepte a moin comme milé, (comme milé)
Et ou va jamé rogretter, (jamais, jamais, jamais)
Dann mon tête moin lé prêt pou soulagé,
Out kèr si un jour ou la besoin.
Accepte a moin comme milé, (comme milé)
Et moin lé prêt pou accepter, (accepter)
Out défauts, out kalités,
De out tendresse oui moin la faim.
 
Musik
 

2 réflexions au sujet de « Accepte a moin comme milé – Apolonia »

Laisser un commentaire

