Angéla – Apolonia

web stats

un compteur pour votre site

Encore une déclaration d’amour à une certaine Angéla, cette chanson parle de la douleur que le chanteur ressent car son Angéla est partie en métropole et depuis tout a changé, tout ce qu’il voit fait remonter les souvenirs de ses bons moments passés avec Angéla …
Vidéo postée par moi.
 
  
 
 
Paroles:
Angéla mon pensée c’est vous,
Là-bas lote côté la mer, mi pense a ou.
Angéla mon pensée c’est vous,
En été en hiver mi pense a ou.
Ke ou lé côté moin,
Ke ou la po ténir mon main.
Angéla mon pensée c’est vous,
Na dsoirs mi gaingne pa someil a cause de ou.
Angéla toute mon souffle c’est vous,
Pou gaingne la force po lutté là-bas loin de nou.
Dann ce monde difficile,
I fo pa non, fo pa ou lé fragile.
 
Ici la vie, (ici la vie)
Lé pu pareil kavant,
Toute la changé, (ouh ouh ouh)
Toute nout souvenirs lontan.
Ossa ou lé ? (ossa ou lé ?)
Essaye pense de temps en temps,
Nout passé, nout mové, nout bon temps d’adolescents.
 
Musik
 
Angéla mon pensée c’est vous,
Même si out vie lé pa rose, nou lé ek ou.
Angéla mon pensée c’est vous,
Là-bas i fo bien ou ose pou arrive au bout.
Saches ke dann nout coeur ou lé là et nou pense a ou. (yeah là là)
Angéla mi réalise combien lé dire,
Toute sak ou apprend pou réussir.
Angéla mon pensée c’est vous,
Tou lé soirs avant dormi mi prie pou ou.
Tou sa pou k’un jour
Ou gaingne le bonhèr pou toujours.
Oh ouh oh !
 
Ici la vie, (ici la vie)
Lé pu pareil kavant,
Toute la changé, (ouh ouh ouh)
Toute nout souvenirs lontan.
Ossa ou lé ? (ossa ou lé ?)
Essaye pense de temps en temps,
Nout passé, nout mové, nout bon temps comme avant.
 
Musik
 
Ici la vie, (ici la vie)
Lé pu pareil kavant,
Toute la changé, (ouh ouh ouh)
Toute nout souvenirs lontan.
Ossa ou lé ? (ossa ou lé ?)
Essaye pense de temps en temps,
Le passé, nout mové, nout bon temps d’adolescents.
Nout passé, nout mové, nout bon temps comme avant.
Angéla !!!!!
 

2 réflexions au sujet de « Angéla – Apolonia »

  1. j’aime cette chanson por la simple raison que je me nomme ainsi et à chaque fois que mon fiancé vient à la maison il me sifflette cette belle mélodie, j’en suis amoureuse APOLONIA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!❤

Laisser un commentaire

