Dan mon péï – Apolonia

web stats

un compteur pour votre site

Ah celle-là, elle est trop trop bien, elle vente les mérites de la Réunion, soleil, musique, accueil chaleureux, l’ambiance, la joie, la fête ….
Eh oui vous ne pourrez pas comprendre tant que vous n’aurez pas mis les pieds ici. Comme dit le chanteur "si ti veut connèt couleur mon péï … sorte dan ton fé noir, si ti croit pa toute sot mi di … vien fé in tour ta war !!! "
Vidéo postée par moi.
 
  
 
Paroles:
Dan mon péï, tou ltemps nana bo temps,
24 heures su 24 climat lé attirant.
Dan mon péï soleil lé là tou ltemps,
Na n’moune i di, mon péï sé un trésor perdu dan l’océan.
La montagne ici ça i mank pa nou,
I suffit ke ou regarde un coup autour de ou.
Dann ciel tou les zours payankés lé en trainn volé.
Dan l’air i flotte lodèr la liberté, la joie, la gaité.
 
Si ti ve connèt couleur mon péï,
Sorte dann ton fé noir.
Si ti croit pa toute sak mi di,
Vien fé un tour ta war.
Si ti ve connèt couleur mon péï,
Sorte dann ton fé noir.
Si ti croit pa toute sak mi di,
Vien fé un tour ta war.
 
Si zot i sersse le rêve, la réalité,
Vien dan mon péï, zot sera comblés.
Kan va ‘rive un lèr ma pren mon guitare moin va chanté,
Et dan zot kèr mon maloya va résonné (yeah yeah)
Sa minm i appel l’Océan Indien,
Sa minm i appel l’Ile de la Réunion.
L’ambiance, la joie, la fête, toute lé dann train.
Po sa minm, la Rényon mon péï mon monmon.
Wo oh ouh oh
 
Ecoute lo son mon guitare, chante mon maloya.
L’ambiance, la fête, la joie lé partout, chante mon maloya.
Ecoute lo son mon kayamb’, danse mon maloya.
Na crase la musik juska fé noir, danse mon maloya.
Oh oh ouh oh oh
 
Si ti ve connèt couleur mon péï,
Sorte dann ton fé noir.
Si ti croit pa toute sak mi di,
Vien fé un tour ta war.
Si ti ve connèt couleur mon péï,
Sorte dann ton fé noir.
Si ti croit pa toute sak mi di,
Vien fé un tour ta war.
 
Musik
 

Laisser un commentaire

