Fé mazine a moin – Apolonia

web stats

un compteur pour votre site

Voici une magnifique chanson, à la musique ennivrante, j’adore particulièrement le saxophone, et les paroles sont merveilleuses, j’en ai les larmes aux yeux …
Vidéo postée par moi.
 
  
 
Paroles:

Le soir kan mi arrive dan la chamb’,
Mi mèt a moin à réffléchir.
Mi remark ke depui nou lé ensemb’,
Nou la vrémen subi le bon et le pire.
Bocou d’tempêtes nou la traversé,
Heureuzmen nou la bien résisté.
Tou lé deux nou la bien vieilli,
Zordi comme domin tou sa fo mi oubli.
Mé fé mazine a moin,
Le jour mi sava,
Pou emmène avek moin,
In ti bout l’amour nou la konni.
Fé mazine a moin,
Le jour mon départ,
Pou emmène avek moin,
In ti bout mon péï.
Astèr moin la pou maginé,
Combien d’sacrifice tou lé deux nou la fé,
A quel poin nou la travaillé,
Pou nou gaingne larzent pou nou vive in pé mié.
Toute l’amour ke nou la donne nout bones zenfants,
La porte sé fruits, zordi zot fini gran.
A présent la seule chose ke mi voudrè,
Jusko dernier instant vive a out côté.
Mé fé mazine a moin,
Le jour mi sava,
Pou emmène avek moin,
In ti bout l’amour nou la konni.
Fé mazine a moin,
Le jour mon départ,
Pou emmène avek moin,
In ti bout mon paradis.
Toute l’amour ke nou la donne nout bones zenfants,
La porte sé fruits, zordi zot fini gran.
A présent la seule chose ke mi voudrè,
Jusko dernier instant vive a out côté.
Mé fé mazine a moin,
Le jour mi sava,
Pou emmène avek moin,
In ti bout l’amour nou la konni.
Fé mazine a moin doudou gâtée,
Le jour mon départ,
Pou emmène avek moin,
In ti bout mon paradis.
Oh ouh oh,
La la la la la la

 

3 réflexions au sujet de « Fé mazine a moin – Apolonia »

  1. Merci pour ton message et OUI à bientôt lolJ’espère que tu pourras revenir sur l’île très vite et renouer avec tes origines ^^

  2. Au fait je suis une fille et mon nom de jeune fille est Mardaye et mon prénom Florence. A bientôt pour de nouvelles chansons aussi superbes que celles que tu as mis sur ton blog.

  3. Bonjour tout comme toi je suis Réunionnaie mais j’ai quitté l’Ile à l’âge de 7 ans. Quand je vois ton blog ça me donne envie d’y retourner. Tu as mis des chansons superbes. Je te félicite de faire connaitre la culture de notre Ile à travers le monde.

Laisser un commentaire

