In fenm Créole – Apolonia

web stats

un compteur pour votre site

Chanson que j’adoooooore particulièrement … "Mon coeur la choisi in fenm créole momon " xD
Trop belle, cette chanson, une musique qui donne la pêche et qui me fait dire que je suis fière d’être créole ….
Vidéo postée par moi.
 
  
 
 
Paroles:
Zot i fé crack a moin,
Maquillées ou casse-cassées.
Tou dsuite mi sens a moin bien,
A tèr là lé moin compliké.
Zot i fé crack a moin,
Somèr ou femmes d’affaires.
Mariées, célibataires,
Zot lé mon meilleur ent’ moin,
Aller, crier, aller hé.
 
Mon kèr la choisi un fenm créole monmon.
Po veille su mon vie et puis po sauve mon tradition.
Sak la pa la dan nana un note fusion.
Mé sa la pa po moin la vie la mé non.
Mon kèr la choisi un fenm créole monmon.
Po veille su mon vie et puis po sauve mon tradition.
Sak la pa la dan nana un note fusion.
Mé sa la pa po moin la vie la mé non.
Mé non, mé non …
 
Zot i fé crack a moin,
En robe ou en mini.
Et comme un fleur su mon chemin,
Zot coulèr lé la i brille.
Oh zot i fé crack a moin,
Kan la main su le rein.
Maloya fé roulé,
Lav’nir zot doit porté.
Aller, crier, aller.
 
Mon kèr la choisi un fenm créole monmon.
Po veille su mon vie et puis po sauve mon tradition.
Sak la pa la dan nana un note fusion.
Mé sa la pa po moin la vie la mé non.
Mon kèr la choisi un fenm créole monmon.
Po veille su mon vie et puis po sauve mon tradition.
Sak la pa la dan nana un note fusion.
Mé sa la pa po moin la vie la mé non.
Mé non, mé non, …
Non, mé non, mé non …
Non, mé non, mé non …
Non, mé non, mé non.

 

Laisser un commentaire

