Mon tantine – Apolonia

web stats

un compteur pour votre site

Une vraie déclaration d’amour que le chanteur fait à sa chérie …
Vidéo postée par moi.
 
  
 
 
Paroles:
Li nana dann son regard,
Beaucoup d’amour, beaucoup d’espoir,
Mon tantine.
Li nana dann son regard,
Tout ce ke li attendé déjà.
Dessus son visage mi lire,
La joie d’un matin, la tendresse d’un soir,
Mon tantine.
Kan li envoye a moin un sourire,
Li allume en moin un feu té existe pa.
Té existe pa.
Avec son l’amour,
Nana la lumière.
Avec son l’amour,
Y wa bien clair.
Ouh ouh ah,
Ouh ouh ah.
 
Li nana dann son regard,
L’envie d’vive y ralonge mon mémoire,
Mon tantine.
Li nana dann son regard un faiblesse,
Kan mon zieux y fixe a li.
Kan li parle li nana dann son voix,
La musik ti zoiseaux dann fé noir,
Mon tantine.
Dann son bann manières des fois,
Na des choses ke mi arrive pa saisit.
Ke mi arrive pa saisit.
Avec son caresse,
Nana la douceur.
Avec son caresse,
Mi nage dann un bonhèr.
Ouh ouh ah,
Ouh ouh ah.
 
Comme bondié li na dann son main,
Mon lavenir, mon destin dessinés,
Mon tantine.
Dann son tristesse li fé war a moin,
La misère lontan lé dure pou effacé.
Li nana dann son regard,
L’inkiétude kan le soir mi rent’ tard,
Mon tantine.
Et des fois dann son regard,
Nin naffaire i di ke nou sa vive un zistoir,
Tou lé deux, nou sa vive un gran zistoir.
La la la la la la
 
Musik
 

Laisser un commentaire

