Ti koné mi yinm sa baba – Baster

web stats

un compteur pour votre site

Trop super cette chanson !!!! Leur son est tellement ennivrant ! C’est encore meilleur en concert ou dans les kabar, on se sent dans un autre univers, c’est époustouflant …
Vidéo postée par moi.
 
  
 
 
Paroles:
Hé, oh,
 
La pi la peau dessu mon tambour,
Si néna pou sonné, na batte le pied.
Na pi la braise dessou mon marmite,
Si néna pou manzé, donne na goûté
Na pu le grain dedans mon kayamb’,
Si néna po socouillé, na sonne sonné,
Na pi la paille dan mon feuille zak,
Si néna po fimé, laisse na fimé.
 
Mété la peau su mon roulèr,
Po batte, po roule maloya,
Nou wa dobois dessous mon marmite,
Do riz, carri, lo grain nou aime ça baba,
Sonne, sonné,
Sonne kayamb’,
Po fé danse le peup kabaré,
Dan la fimé fé tourné,
Oui mi vé tire la chaîne dan mon pied,
Mi vé cri partout mon kalité.
 
Mèt massalé, kaloupilé, gros piment, combava
Po donne le goût fé lève lodèr mon carri.
Mèt massalé, kaloupilé, gros piment, combava
Po donne le goût fé lève lodèr mon carri.
 
Musik
 
Hé, oh yé !
La pi la peau dessu mon tambour,
Si néna pou sonné, na batte lo pied.
Na pi la braise dessou mon marmite,
Si néna pou manzé, donne na goûté
Na pu le grain dedans mon kayamb’ baya,
Si néna po socouillé, na sonne, sonné,
Na pi la paille dan mon feuille zak,
Si néna po fimé, laisse na fimé.
 
Mété la peau su mon roulèr,
Po batte, po roule maloya,
Nou wa dobois dessous mon marmite,
Do riz, carri, lo grain nou aime ça baba,
Sonne, sonné,
Sonne kayamb’,
Po fé danse le peup kabaré,
Dan la fimé fé tourné,
Oui mi vé tire la chaîne dan mon pied,
Mi vé cri partout mon kalité.
Mi vé cri partout la vérité.
 
Mèt massalé, kaloupilé, gros piment, combava
Po donne le goût fé lève lodèr mon carri.
Mèt massalé, kaloupilé, gros piment, combava
Po donne le goût fé lève lodèr mon carri.
 
Musik
 
Yé !
Sonné, sonné,
Sonne kayamb’,
Po fé danse le peup kabaré,
Dan la fimé fé tourné,
Oui mi vé tire la chaîne dan mon pied,
Mi vé cri partout mon kalité.
Mi vé cri partout la vérité.
Allé di partout kalité, lo goût, lodèr, la vie mon péï koment i lé,
Sante, danse, roule, vire, tourne, …
Sonne, batte, …
 

Une réflexion au sujet de « Ti koné mi yinm sa baba – Baster »

  1. Oté kafrine kontinué kom sa té, sa mem bon son lo 974, sérié kontinié kom sa big up out ti blog trop en form =))) 974 représente

Laisser un commentaire

