Alimé Difé – Carino

web stats

un compteur pour votre site

Voici un Séga mauricien qui date !!!! Mais c’est tellement bon de le ré-écouter !!
Vidéo postée par aphiza.
 
   
 
 
Paroles:
alimé di feu, alimé di feu mo dada oh
alimé di feu moi montré li ki moi
alimé di feu alimé di feu mo dada oh
baté sa ravann la mo dire moi montré li ki moi

sa mo ancet ki fine vinn ici
zotte fine raconte moi couma pou fer sa
zotte fine raconte moi sé ki ti passer
sé pou sa raizon mo apé dire toi

sa mo ancet ki finn vinn ici
zotte finn raconte moi couma pou fer sa
pou ki sa raizon azordi mo apé dire toi

alimé di feu, alimé di feu mo dada oh
alimé di feu moi montré li ki moi
alimé di feu alimé di feu mo dada oh
baté sa ravann la mo dire moi montré li ki moi

wo ti lé la hé wo ti lé la hé oh la li lé
wo ti lé wo ti lé la la la la

si montagne le morne ti éna la bouss
li ti a raconte ou comier di sang ki fine coulé
comier esclav inn suicidé dan lé passer

si montagne le morne ti éna la bouss
li ti a raconte ou comier di sang ki fine coulé dan lé passer

alimé di feu, alimé di feu mo dada oh
alimé di feu moi montré li ki moi
alimé di feu alimé di feu mo dada oh
baté sa ravann la mo dire moi montré li ki moi

 
  

Laisser un commentaire

