Fenm – Racine des Iles

web stats

un compteur pour votre site

Bon bon … dans cette chanson, le chanteur a une dent contre LES femmes (en particulier une qui a brisé sa vie). Mais bon c’est un super son quand même lol.
Vidéo postée par moi.
 
  
 
 
Paroles:
Mwin la pu faim
Mwin néna chagrin
Oh garde mon deux pieds fine sec com baguette
Oh garde mon deux bras fine arrive com zallumettes
Ensemb’ la vie zordi mi ve en fini
 
Mwin la pu faim
Mwin néna chagrin bana
Oh garde mon deux pieds fine sec com baguette
Oh garde mon deux bras fine arrive com zallumettes
Ensemb’ la vie zordi mi ve en fini
 
Oh l’amour oh li la frappe com un sourd
Zordi li lé là
Lé dan mon collé lé com un lé là
Oh l’amour oh li la frappe com un sourd
Parské sa fenm là
Li fé war mwin tout’ coulèr mi wa pa
 
Oh l’amour oh li la frappe com un sourd
Zordi li lé là
Lé dan mon collé lé com un lé là
Oh l’amour oh li la frappe com un sourd
Parské sa fenm là
Li fé war mwin tout’ coulèr mi wa pa
 
Fenm, wa toué minm la cause mon malhèr
Fenm, ta fé mort a mwin mon dé zyés rouverts
Fenm, wo yo fenm, wa toué minm la cause mon malhèr
Fenm, ta fé mort a mwin mon dé bras en lèr
Fenm, wo yo yo fenm, wa toué minm la cause mon malhèr
Fenm, argarde mon cercueuil la fini rouvert
 
Mizik
 
Mwin la pu faim
Mwin néna chagrin
Oh garde mon deux pieds fine sec com baguette
Oh garde mon deux bras fine arrive com zallumettes
Té ensemb’ la vie zordi mi ve en fini
 
Mwin la pu faim
Mwin néna chagrin bana
Oh garde mon deux pieds fine sec com baguette
Oh garde mon deux bras fine arrive com zallumettes
Woy ensemb’ la vie zordi mi ve en fini
 
Oh l’amour oh li la frappe com un sourd
Zordi li lé là
Lé dan mon collé lé com un lé là
Oh l’amour oh li la frappe com un sourd
Parské sa fenm là
Li fé war mwin tout’ coulèr mi wa pa
 
Oh l’amour oh li la frappe com un sourd
Zordi li lé là
Lé dan mon collé lé com un lé là
Oh l’amour oh li la frappe com un sourd
Parské sa fenm là
Li fé war mwin tout’ coulèr mi wa pa
 
Fenm, wa toué minm la cause mon malhèr
Fenm, ta fé mort a mwin mon dé bras en lèr
Fenm, wo yo fenm, wa toué minm la cause mon malhèr
Fenm, argarde mon cercueuil la fini rouvert
 
Fenm, wo yo yo fenm, wa toué minm la cause mon malhèr
Fenm, ta fé mort a mwin mon dé bras en lèr
Fenm, wo yo yo fenm, wa toué minm la cause mon malhèr
Fenm, argarde mon cercueuil la fini rouvert

Laisser un commentaire

