Naviguer mon bato – Progression

web stats

un compteur pour votre site

Super tube de Progression qui date mais qui reste toujours aussi bon …..
Vidéo postée par moi.
 
  
 
 
Paroles:
Mizik
 
Naviguer, naviguer mon bato
Emmène a mwin, emmène a mwin
Loin là-bas bate carré dessu do lo
Mwin nora lokasyon trouve lorizon
Ma raconte a li là-bas la Rényon
Néna jolies ti chansons
 
Naviguer, naviguer mon bato
Emmène a mwin, emmène a mwin
Loin là-bas bate carré dessu do lo (bate carré)
Mwin nora lokasyon trouve lorizon
Ma raconte a li là-bas la Rényon
Néna jolies ti chansons
 
Loin là-bas dessi do lo
Si mwin la trouve un requin chagrin
Ma dia li té lo frère morde pa mwin
Loin là-bas dessi do lo
Si mwin la trouve inn ti dauphin
Ma dia li té lo frère toué mon copain
 
Ah mon bato
Mon joli bato
Fé a mwin bonpé kadada
Ah mon bato
Mon joli bato
Fé kadanse a mwin au rhythme mon mizik
 
Ah mon bato
Mon joli bato
Fé a mwin bonpé kadada (com sa!)
Ah mon bato
Mon joli bato
Fé kadanse a mwin au rhythme mon mizik
 
Naviguer, naviguer mon bato
Emmène a mwin, emmène a mwin
Loin là-bas bate carré dessu do lo
Mwin nora lokasyon trouve lorizon
Ma raconte a li là-bas la Rényon
Néna jolies ti chansons
 
Naviguer, naviguer mon bato
Emmène a mwin, emmène a mwin
Loin là-bas bate carré dessu do lo (bate carré)
Mwin nora lokasyon trouve lorizon
Ma raconte a li là-bas la Rényon
Néna jolies ti chansons
 
Loin là-bas dessi do lo
Si mwin la trouve un requin chagrin
Ma dia li té lo frère morde pa mwin
Loin là-bas dessi do lo
Si mwin la trouve inn ti dauphin
Ma dia li té lo frère toué mon copain
 
Ah mon bato
Mon joli bato
Fé a mwin bonpé kadada
Ah mon bato
Mon joli bato
Fé kadanse a mwin au rhythme mon mizik
 
Ah mon bato
Mon joli bato
Fé a mwin bonpé kadada (com sa!)
Ah mon bato
Mon joli bato
Fé kadanse a mwin au rhythme mon mizik
 
Mizik
 
Naviguer, naviguer mon bato
Emmène a mwin, emmène a mwin
Loin là-bas bate carré dessu do lo
Mwin nora lokasyon trouve lorizon
Ma raconte a li là-bas la Rényon
Néna jolies ti chansons
 
Naviguer, naviguer mon bato
Emmène a mwin, emmène a mwin
Loin là-bas bate carré dessu do lo (bate carré)
Mwin nora lokasyon trouve lorizon
Ma raconte a li là-bas la Rényon
Néna jolies ti chansons
 
Loin là-bas dessi do lo
Si mwin la trouve un requin chagrin
Ma dia li té lo frère morde pa mwin
Loin là-bas dessi do lo
Si mwin la trouve inn ti dauphin
Ma dia li té lo frère toué mon copain
 
Ah mon bato
Mon joli bato
Fé a mwin bonpé kadada (com sa!)
Ah mon bato
Mon joli bato
Fé kadanse a mwin au rhythme mon mizik
 
Ah mon bato
Mon joli bato
Fé a mwin bonpé kadada
Ah mon bato
Mon joli bato
Fé kadanse a mwin au rhythme mon mizik
 
 
Alala
Kadanse, kadanse
Come sa minm !
Baté, baté !

2 réflexions au sujet de « Naviguer mon bato – Progression »

  1. Mickael ===> Désolée mé ma point du tout chanson là, ma essaye rodé mé mi coné pa personne néna !!!
    Si jamé mi trouve mava dia ou …

  2. ou nana un bon ti blog ou gagne envoye un ti son jean marc volcy le chanson i apel bel mamie svp merci nar trouve 974 en force
     

Laisser un commentaire

