Sourire empoizonné -Progression

web stats

un compteur pour votre site

Alors là c’est le meilleur pour la fin, voici LE tube du groupe « Progression » que JE préfère !!!!!! Musique parfaite et paroles encore plus …
Vidéo postée par moi.
     
Paroles:
Musik
Coméla dessi la Terre,
Attention fréquentations,
En croyant ou na un ami,
Allé war sé li minm out zénnemi.
Kan li arrive devant toué,
Li néna le pli beau sourire,
Mi garde a li comme un gro
Bouquet flèr parfumé devant moin.
A force li na un beau sourire,
Mé si son guèle lé en mok crasé.
Allé war un beau sourire,
Le sourire empoizonné.
Ouh yé,
Oh,
Ouh yé ah,
Aaaaahhh !
Ti mèt a moin dan la souffrance,
Aprè ti fé croire court a mon secours.
Mi koné moin lé bien vilain,
Mé dommage moin lé pa couyon.
Mon monmon la di a moin,
Fé attention mon garçon.
Sa yappel bann demoun,
Néna dents blancs, kèr noir.
Et lavé un jour mon papa,
Lavé di mon garçon,
Ma dia ou in nafèr,
Fé attention ziska brède soussou.
Ouh yé,
Oh,
Ouh yé ah,
Aaaaahhh !
Sourire empoizonné !
Sourire empoizonné !
Coméla dessi la Terre,
Attention fréquentations,
En croyant ou na un ami,
Allé war sé li minm out zénnemi.
Kan li arrive devant toué,
Li néna le pli beau sourire,
Mi garde a li comme un gro
Bouquet flèr parfumé devant moin.
A force li na un beau sourire,
Mé si son guèle lé en mok crasé.
Allé war un beau sourire,
Le sourire empoizonné.
Ouh yé,
Oh,
Ouh yé ah,
Ti mèt a moin dan la souffrance,
Aprè ti fé croire court a mon secours.
Mi koné moin lé bien vilain,
Mé dommage moin lé pa couyon.
Mon monmon la di a moin,
Fé attention mon garçon.
Sa yappel bann demoun,
Néna dents blancs, kèr noir.
Et lavé un jour mon papa,
Lavé di mon garçon,
Ma dia ou in nafèr,
Fé attention ziska brède soussou.
Ouh yé,
Oh,
Ouh yé ah,
Aaaaahhh !
Aaaaahhh !
Sourire empoizonné !
Sourire empoizonné !
Musik

2 réflexions au sujet de « Sourire empoizonné -Progression »

Laisser un commentaire

