Doulèr maloya – Ti Sours

web stats

un compteur pour votre site

Alors voici une chanson de Ti Sours que j’ai découvert y’a pas plus tard que hier !!!! Je n’sais pas du tout si elle vient de sortir ou si c’est une ancienne chanson (si vous savez dîtes-le moi please !!!). Mais ce que je sais c’est qu’elle est absolument sublime, je l’adore et l’écoute en boucle depuis hier lol.
Vidéo postée par moi.
 
   
 
*** Mise à jour du 1er Mai 2008 *** ===> J’ai vu que ce titre était sur l’album best of de Ti Sours "Lo meilleur …" ; donc maintenant je sais que cette chanson n’est absolument pas une nouveauté et qu’elle est sortie ya longtemps déjà, c’est trop bizarre car je ne l’avais jamais entendu …. Confus
 
 
Paroles:

Oté kafrine,
Pa bésoin tracasse a toué,
Perde pa l’espoir attenn a moin,
Moin na rienk po 10 mois,
Là-bas dann gran la France,
Pou fé l’armée francé, gatée.
Monn ti zézèr,
Mi dia toué plèr pa pou moin,
Ent’ toute façon i fo nou passe par là,
Mon papa lété comme sa,
I préten nou lé volontaire,
Ke i fo nou envoie pou fé la guerre.
 
Doulèr maloya sa,
Doulèr maloya sa,
Doulèr maloya sa,
La pou défoule a moin dan mon fonn kèr,
Tellement lé noir oui ma mèt ensemb’,
Hmm là-bas dann un péï dehors,
Ousa té i fé fré.
Doulèr maloya sa,
Doulèr maloya sa,
Doulèr maloya sa,
La pou défoule a moin dan mon fonn kèr,
Tellement lé noir oui ma mèt ensemb’,
Hmm là-bas dann un péï dehors,
Ousa té i fé fré.
 
A soir ti fenm,
Garde le ciel plein lumièr,
Mva sante un gaillard romance pou toué,
Na vive encore un pé,
Nout ti zistoir héré,
Sak nou la commencé gatée.
Té mon néninn,
Mon kèr la fini fort,
Ma mène a toué dann mon pensée,
(Ma souvate ensemb’ foudort ???)
Pou domain kan ma ‘tourné,
Nout dé na continué gatée.
 
Doulèr maloya sa,
Doulèr maloya sa,
Doulèr maloya sa,
La pou fé mal a moin dan mon fonn kèr,
Même lé loin oui ma mèt ensemb’,
Hmm là-bas dann un péï dehors,
Ousa té i fé fré.
Doulèr maloya sa,
Doulèr maloya sa,
Doulèr maloya sa,
La pou fé mal a moin dan mon fonn kèr,
Même lé loin oui ma mèt ensemb’,
Hmm là-bas dann un péï dehors,
Ousa té i fé fré.
 
Musik
 
Oté kafrine,
Pa bésoin tracasse a toué,
Perde pa l’espoir attenn a moin,
Moin na rienk po 10 mois,
Là-bas dann gran la France,
Pou fé l’armée francé, gatée.
 
Doulèr maloya sa,
Doulèr maloya sa,
Doulèr maloya sa,
La pou fé mal a moin dan mon fonn kèr,
Même lé loin oui ma mèt ensemb’,
Hmm là-bas dann un péï dehors,
Ousa té i fé fré.
Doulèr maloya sa,
Doulèr maloya sa,
Doulèr maloya sa,
La pou fé mal a moin dan mon fonn kèr,
Même lé loin oui ma mèt ensemb’,
Hmm là-bas dann un péï dehors,
Ousa té i fé fré.
 
Doulèr maloya sa,
Doulèr maloya sa,
Doulèr maloya sa,
La pou fé mal a moin dan mon fonn kèr,
Même lé loin oui ma mèt ensemb’,
Hmm là-bas dann un péï dehors,
Ousa té i fé fré.
Doulèr maloya sa,
Doulèr maloya sa,
Doulèr maloya sa,
La pou fé mal a moin dan mon fonn kèr,
Même lé loin oui ma mèt ensemb’,
Hmm là-bas dann un péï dehors,
Ousa té i fé fré.
 
Musik

 

Laisser un commentaire

