Pensée pour Maëva – Ensemb’ zot

web stats

un compteur pour votre site

Voici une chanson que j’avais pas écouté depuis longtemps … elle est toujours aussi belle et envoûtante …
Elle est signée par le groupe Ensemb’zot qui n’ont que des chansons cultes …
Vidéo postée par moi.
 
  
 
 
Paroles:
Dan mon réffléxion,
Moin lé en trainn réalisé,
Pou kel raison li la fine allé.
Moin na bo résisté,
Mazination lé tro fort.
Dan la nuit, comme dan la journée,
Mon passe-temps sé maziné.!
 
Toutes bons moments nou la passé,
Maëva.
Crier !
Oublié, essaye pardonné,
Maëva.
 
Mi croit ke lé tro tard,
Zordi pou moin allé war li.
Avec un homme,
Li la refé son vie.
Maint’nant sé mon problème,
Si mon plaie difficile guérrit.
Dé jour en jour mon pensée,
Lé pou li !
 
Toutes bons moments nou la passé,
Maëva.
Crier !
Oublié, essaye pardonné,
Maëva.
 
Musik
 
Dan mon réffléxion,
Moin lé en trainn réalisé,
Pou kel raison li la fine allé.
Moin na bo résisté,
Mazination lé tro fort.
Dan la nuit, comme dan la journée,
Mon passe-temps sé maziné.!
 
Toutes bons moments nou la passé,
Maëva.
Crier !
Oublié, essaye pardonné,
Maëva.
 
Mi croit ke lé tro tard,
Zordi pou moin allé war li.
Avec un homme,
Li la refé son vie.
Maint’nant sé mon problème,
Si mon plaie difficile guérrit.
Dé jour en jour mon pensée,
Lé pou li !
 
Toutes bons moments nou la passé,
Maëva.
Crier !
Oublié, essaye pardonné,
Maëva.
 
Sam, sam
Badam, badam
Da, do
Sam, da, hé, hé
Sam, sam
Badam, badam
Da, do
Sam, da, hé, hé
 
Sam, sam
Badam, badam
Da, do
Sam, da, hé, hé
Sam, sam
Badam, badam
Da, do
Sam, da, hé, hé
 
Y yeah !
Toutes bons moments nou la passé,
Maëva.
Crier !
Oublié, essaye pardonné,
Maëva.
 
Sam, sam
Badam, badam
Da, do
Sam, dam, da, hé
Sam, sam
Badam, badam
Da, do
Sam, dam, da, hé
 
Sam, sam
Badam, badam
Da, do
Sam, dam, da, hé
Sam, sam
Badam, badam
Da, do
Sam, dam, da, hé
 
Y yeah !
Toutes bons moments nou la passé,
Maëva.
Crier !
Oublié, essaye pardonné,
Maëva.
 
Musik
 

Laisser un commentaire

