Mon désir – Analyse

web stats

un compteur pour votre site

La deuxième chanson d’Analyse que je préfère …
Vidéo postée par moi.
 
  
 
 
Paroles:
Voilà des années fini passé,
Mon sentiment pou ou la pa changé.
Mon chance, moin la laisse passé,
Y reste a moin les yeux pou pléré.
 
Dann out bras nana un zenfant,
Sé le bonheur pou ou moin lé content.
Le grand amour moin la passe à côté,
Pou l’éternité, oui sra mon grand regret.
Out fille na un joli sourire.
Sa y réveille en moin bon pe souv’nirs.
Un larme la roule dan mon zié,
Li minm y trahit mon sérénité.
 
Musik
 
Kel errèr jadis moin la comis ?
Sa té mon manièr mène la vie vagabond.
Le jour ke ou lé parti,
Sé la k’moin la essaye applike le dicton.
Wo !
 
Une de perdue, dix de r’trouvées,
Mé sa lé un dicton pa toujours vré.
Néna deux ans nou lé séparés,
I fé deux ans mon kèr lé chagriné.
Out fille na un joli sourire.
Oh !
Sa y réveille en moin bon pe souv’nirs.
Pe tèt un jour ma gaingne partage zot joie,
I fé deux ans mi vive dan cette espoir.
Oh !
 
Musik
 
Souplé pardonne a moin,
Oubli mon passé.
Po nout trois,
Allon refond’ un foyer.
Souplé pardonne a moin,
M’fatigué pléré.
Mi gaingne pu vive tou sèl,
Sans zot dé.
Oh !
 
Souplé pardonne a moin,
Oubli mon passé.
Po nout trois,
Allon refond’ un foyer.
Souplé pardonne a moin,
M’fatigué pléré.
Mi gaingne pu vive tou sèl,
Sans zot dé.
 
Souplé pardonne a moin,
Oubli mon passé.
Po nout trois,
Allon refond’ un foyer.
Souplé pardonne a moin,
M’fatigué pléré.
Mi gaingne pu vive tou sèl,
Sans zot dé.
 
Souplé pardonne a moin,
Oubli mon passé. (oh oubli mon passé !)
Po nout trois,
Allon refond’ un foyer. (non non !)
Souplé pardonne a moin,
M’fatigué pléré.
Mi gaingne pu vive tou sèl,
Sans zot dé.
 

Laisser un commentaire

