Kaniar Ting – KM David

web stats

un compteur pour votre site

Héhé … jviens de tomber sur une perle …   KM David en live dans une émission de radio réunionnaise "Velly music !!!!!
Trop trop puissant !!
Vidéo postée par g2rom.
 

    
 
 
Paroles:
Big up radio Velly mon band
Kaf malbar in a vibe
Radio Velly in a vibe
C positivité partazé mon band préci ali kozemen sérié ca
Bless
Hé, zot koné kaniar ting koué lé ga
Fo zot y cri yé, yé
Kaniar ting Kaniar ting … Yé
Voila mon band
Nou lé là pou explik a zot si radio Velly koué kossa y ve dire Kaniar ting mon band

Kaniar ting c plis rasta plis golden plis good senorita
Plis bondem donc babylone y maille pa
Si li pass la boom faya basta
Plis goodness kan y sagit de concienceness
Faya fi bondem ti natty play
Fata faya bondem ti natty play
C ca yapel Kaniard té té té té !! yé !!

Kaniar ting Kaniar ting … Yé
Kaniar ting Kaniar ting … Yé
Kaniar ting Kaniar ting … Yé
KM au micro c will faya dem’
Kaniar ting Kaniar ting … Yé
Kaniar ting Kaniar ting … Yé
Kaniar ting Kaniar ting … Yé
Du matin jusko soir c will faya dem’

Kan mi débark direk c Kaniar ting
Mon démarche décontracté c Kaniar ting
Mon présence plito discret c Kaniar ting
Will bone man séga zing zing zing
Kan mi allume mon zamal direk c Kaniar ting
Peu importe l’endroit ca c Kaniar ting
Mé mi perde pa respé paske c Kaniar ting
Will bone man séga zing zing

Kaniar ting Kaniar ting … Yé
Kaniar ting Kaniar ting … Yé
Kaniar ting Kaniar ting … Yé
KM au micro c will faya dem’
Kaniar ting Kaniar ting … Yé
Kaniar ting Kaniar ting … Yé
Kaniar ting Kaniar ting … Yé
Du matin jusko soir c will faya dem’

Mon manière d’etre c ca Kaniar ting
Mon adaptation oué c ca Kaniar ting
Mon représentation oué c ca Kaniar ting
Mi exprime mon vision a la manière Kaniar ting, Will !Contrôle black man so me sing
Dans le temps des placements tout a fé représente tin’
Kan mi pren la parole c cité cow boy ting
Car nous nous croi au the king of king

Kaniar ting Kaniar ting … Yé
Kaniar ting Kaniar ting … Yé
Kaniar ting Kaniar ting … Yé
KM au micro c will faya dem’
Kaniar ting Kaniar ting … Yé
Kaniar ting Kaniar ting … Yé
Kaniar ting Kaniar ting … Yé
Du matin jusko soir c will faya dem’

C pour lé pat’ pat’ lé will so pabat’
Dans le jagon on appel ca des malades
On lache des lyrics ki déchire kom des poignard on change tou
Lé citadins même les campagnards
Et kan nou pass pass ya pa de pass pass
La tete y blok babylone y tracasse
Lé pareil la magie nou brase le peuple …
Paske c’est 974 représente yé

Kaniar ting Kaniar ting … Yé
Kaniar ting Kaniar ting … Yé
Kaniar ting Kaniar ting … Yé
KM au micro c will faya dem’
Kaniar ting Kaniar ting … Yé
Kaniar ting Kaniar ting … Yé
Ah ah ..
Préci ali mon band kozement sérié ca ..’coute bien

Kaniar ting c plis rasta plis golden plis good senorita
Plis bondem donc babylone y maille pa
Si li pass la boom faya basta
Plis goodness kan y sagit de concienceness
Faya fi bondem ti natty play
Fata faya bondem ti natty play
C ca yapel Kaniard tin’ yé !!

Kan mi débark direk c Kaniar ting
Mon démarche décontracté c Kaniar ting
Mon présence plito discret c Kaniar ting
Will bone man séga zing zing
Kan mi allume mon zamal direk c Kaniar ting
Peu importe l’endroit ca c Kaniar ting
Mé mi perde pa respé paske c Kaniar ting
Will bone man séga zing zing

Kaniar ting Kaniar ting … Yé
Paske c 9.7.4 représente man more mon band
Big up radio Velly mon band
Bless

 

 

Laisser un commentaire

