Occupe a ou – Stefeta

web stats

un compteur pour votre site

Trop bon tube de Stefeta !!!!!! Avis aux amateurs …   "Occupe a ou dont !!!"  lol
Vidéo postée par ladylili974.
 
  
 
 
Paroles:
Si mi fait d’entelle mi fé pou moin
Si ou lé pas conten sa oute train
Dans la vie c chacaine son chemin
Alors arret occupe a moin
Si mi fait d’entelle mi fé pou moin
Si ou lé pas conten sa oute train
Dans la vie c chacaine son chemin
Alors arret occupe a moin
 
Occupe a ou
Arret mét mon nom dans la press
Occupe a ou
Mon voisine tantine maille pu, maille pu !!!
Occupe a ou
Arret mét mon nom dans la press
Occupe a ou
Mon voisine tantine carri, carri !!!
 
Quand mi pense que oute momon la soufer pendant 9 mois ,
Pou acouche un naffaire comme ou mon dieu mais pourquoi ?
Erreur de la nature
Affreuse créature
Plein de vergéture
Su ton corp néna frissure
Quand mi pense que oute momon la soufer pendant 9 mois ,
Pou acouche un naffaire comme ou mon dieu mais pourquoi ?
Erreur de la nature
Affreuse créature
Plein de vergéture
Su ton corp néna frissure

Occupe a ou

Arret mét mon nom dans la press
Occupe a ou
Mon voisine tantine maille pu, maille pu !!!
Occupe a ou
Arret mét mon nom dans la press
Occupe a ou
Mon voisine tantine carri, carri !!!
Quand mi passe a coté li man
Li veille a moin de haut en bas
Mon dos lé tourné man
C’est woilali woilali woilala
Caf lé viré man
C’est la fete dans mon dos
I fatigue mon cerveau
A cose li cose fort man
Li jure, li joure, li crit c’est un vrai bordel
Occupe a ou
Arret mét mon nom dans la press
Occupe a ou
Mon voisine tantine maille pu, maille pu !!!
Occupe a ou
Arret mét mon nom dans la press
Occupe a ou
Mon voisine tantine maille pu, maille pu !!!
 
Quand mi pense que oute momon la soufer pendant 9 mois ,
Pou acouche un naffaire comme ou mon dieu mais pourquoi ?
Erreur de la nature
Affreuse créature
Plein de vergéture
Su ton corp néna frissure
Quand mi pense que oute momon la soufer pendant 9 mois ,
Pou acouche un naffaire comme ou mon dieu mais pourquoi ?
Erreur de la nature
Affreuse créature
Plein de vergéture
Su ton corp néna frissure
 
Occupe a ou
Arret mét mon nom dans la press
Occupe a ou
Mon voisine tantine maille pu, maille pu !!!
Occupe a ou
Arret mét mon nom dans la press
Occupe a ou
Mon voisine tantine maille pu, maille pu !!!
 
Si mi fait d’entelle mi fé pou moin
Si ou lé pas conten sa oute train
Dans la vie c chacaine son chemin
Alors arret occupe a moin
Si mi fait d’entelle mi fé pou moin
Si ou lé pas conten sa oute train
Dans la vie c chacaine son chemin
Alors arret occupe a moin
 
Ou la rodé
Ou la gagné estèr !
Stefetaaaaaaa !
Way, way !!!
 
Mi passe a coté li man
Li veille a moin de haut en bas
Mon dos lé tourné man
C’est woilali woilali woilala
Caf lé viré man
C’est la fete dans mon dos
I fatigue mon cerveau
A cose li cose fort man
Li jure,li jure, li crit c’est un vrai bordel
 

Une réflexion au sujet de « Occupe a ou – Stefeta »

Laisser un commentaire

