Z’histoir l’école – Babou et Dryce

web stats

un compteur pour votre site

Un tube trop trop hilarant sorti dans la même période que "Mariaz tonton Aldo" de Benjam … jcrois que le chanteur c’est Dryce, mais j’en suis pas sûre du tout …   Si vous savez dîtes-le moi !!!
Vidéo postée par laury974.
 
     
 
 
 
Paroles:
Ti vendredi après-midi,
A moin ek plimeti,
Nou té en anglais,
Oté cours là y fé chier.
Soudain un l’envie la monte dessus moin,
Mi demande Madame si pe aller au ptit coin.
Ti fenm là la pa répond’ a moin,
Alors ma chanté ce ptit refrain.
Y té donne :
 
Madame, j’ai envie d’aller aux toilettes,
Madame, I want to go to the Water Closet.
Madame, y fo mi vide mon trompette, (zistoir l’école)
Madame, mon vecis y pète.
La pa compris koué ?
Madame, j’ai envie d’aller aux toilettes,
Madame, I want to go to the Water Closet.
Madame, y fo mi vide mon trompette,
Madame, mon vecis y pète.
La pa compris koué ?
 
Musik
 
Depuis ke moin té ti l’école té donne a moin soucis.
Zordi moin la grandit l’école astèr mi vé pi.
Le matin, kan monmon té fé lève a moin,
Toutes l’excuses dan mon tête té passe en moin.
En cours, le prfo té pompe a moin l’air,
Alors pou sorti moin té di lo minm zaffèr.
Y té donne :
 
Madame, j’ai envie d’aller aux toilettes,
Madame, I want to go to the Water Closet.
Madame, y fo mi vide mon trompette,
Madame, mon vecis y pète.
La pa compris koué ?
Madame, j’ai envie d’aller aux toilettes,
Madame, I want to go to the Water Closet.
Madame, y fo mi vide mon trompette,
Madame, mon vecis y pète.
 
Ouh ouh !
Zistoir l’école,
Sa Babou et Dryce !
Juste pour toi.
Allons, allons !
Zistoir l’école.
Sa la Réunion sa !
Roulé mama !
 
Ti vendredi après-midi,
A moin ek plimeti,
Nou té en anglais,
Oté cours là y fé chier.
Soudain un l’envie la monte dessus moin,
Mi demande Madame si pe aller au ptit coin.
Ti fenm là la pa répond’ a moin,
Alors ma chanté ce ptit refrain.
Y té donne :
 
Madame, j’ai envie d’aller aux toilettes,
Madame, I want to go to the Water Closet.
Madame, y fo mi vide mon trompette,
Madame, mon vecis y pète.
La pa compris koué ?
Madame, j’ai envie d’aller aux toilettes,
Madame, I want to go to the Water Closet.
Madame, y fo mi vide mon trompette,
Madame, mon vecis y pète.
La pa compris koué ?
 
Madame, j’ai envie d’aller aux toilettes,
Madame, I want to go to the Water Closet.
Madame, y fo mi vide mon trompette,
Madame, mon vecis y pète.
 

Une réflexion au sujet de « Z’histoir l’école – Babou et Dryce »

Laisser un commentaire

