Saint – Paul – Apolonia

web stats

un compteur pour votre site

Voici en live … un de mes groupes réunionnais préférés !!!!! J’ai nommé Apolonia !!!!
J’aimerais tellement assister à l’un de leurs concerts, en plus ils viennent de sortir leur nouvel album … j’entend le premier titre extrait de cet album à la radio et j’en suis déjà accro !!!!
Vidé postée par jiber.
 
  
 
 
 
Et voici la même chanson version album, postée par moi.
 
  
Franchement en live c’est dla bombe !!!
Jveux les voir en concert !!! sniff
 
 
Paroles:
A toué mon zoli Saint-Paul,
Zistoir mon péï y passe par ou.
Ah souvent mi trouve aou drôle,
Kan mi prend le temps po regarde aou.
Mé kan bana la regarde aou de loin,
Zot la vu ou té tellement zoli.
Zot la pi gaingne di rien,
Zot té croit ête dann un paradis.
Malgré zordi, ou la chanzé,
Personne y gaingnera jamé oubli aou.
Moin la mandé koment ou la fé,
Po fé connèt a nou ?
Si mon péï, lé visité,
Sé grâce a ou en vérité.
Tellement moin lé passioné,
Aou astèr mi vé pi kité.
 
Saint-Paul, Saint-Paul,
Aou toujours nou va admiré.
Saint-Paul, Saint-Paul,
Sé là, où nou lé nés.
Saint-Paul, Saint-Paul,
Aou toujours nou va admiré.
Saint-Paul, Saint-Paul,
Sé là, où nou lé nés.
 
La grotte des premiers français,
L’endroit où nou lé nés.
Jamé moin ma oublié,
Jamé moin va oublié.
Et kan bana la découv’ aou,
Zot ossi, zot la admire aou.
Zot té gaingne pi allé sans ou,
Zot té gaingne pi allé sans ou.
Malgré zordi, ou la chanzé,
Personne y gaingnera jamé oubli aou.
Moin la mandé koment ou la fé,
Po fé connèt a nou ?
Si mon péï, lé visité,
Sé grâce a ou en vérité.
Tellement moin lé passioné,
Aou astèr mi vé pi kité.
 
Saint-Paul, Saint-Paul,
Aou toujours nou va admiré.
Saint-Paul, Saint-Paul,
Sé là, où nou lé nés.
Saint-Paul, Saint-Paul,
Aou toujours nou va admiré.
Saint-Paul, Saint-Paul,
Sé là, où nou lé nés.
 
Saint-Paul, Saint-Paul.
Saint-Paul, Saint-Paul.
 

Laisser un commentaire

