Zordi nou la marié – Apolonia

web stats

un compteur pour votre site

Pouah !!!! Encore le groupe Apolonia en live … ça mfait trop crever d’envie de les voir … j’adoooore toutes leurs chansons !!!!!!
Vidéo postée par jiber.
 
   
  
 
 
 
Paroles:
Misik
 
Zordi nou la marié
Nout kèr lé héré
Fé noir y vienn tombé
Nout contrat nou la fé
Dan la vie difficile tou lé dé nou lé engagés
Si zordi nou lé ini sé ke nou la aimé
Ce soir devan bon dié nou la jiré
A mon sincérité, tendresse milé vidé
A nout bann zenfan un zour nou va raconté
Toute sömin nou la fé
Combien nou la aimé
 
Po le meyeur et po le pir si l’autel nou la signé
Ton destin, mon destin, tou lé dé la rassemblé
Minm si nou la point loto minm si nou la point la télé
Lessentiel sé ké dan nout vie nana toujour la gaieté
 
Misik
 
Dömin kan mava lévé soleil sra pencore lévé
Ma descenn si ton chömin po mwin alé travayé
Si in zour dan nout foyé probèm yessaye rentré
Mon doudou pa bésoin pléré ensenm’ nou va litté
Lo swar avan dormi nou va prie lo ségnèr
Dan nout case dan nout vie li va mèt la limièr
Dessu nout vié zours kan nout rêve sra pa lwin fini
A nout bonhèr nou la y nou va réfléchi
 
Po le meyeur et po le pir si l’autel nou la signé
Ton destin, mon destin, tou lé dé la rassemblé
Minm si nou la point loto minm si nou la point la télé
Lessentiel sé ké dan nout vie nana toujour la clairté
 
Misik
 

Po le meyeur et po le pir si l’autel nou la signé
Ton destin, mon destin, tou lé dé la rassemblé
Minm si nou la point loto minm si nou la point la télé
Lessentiel sé ké dan nout vie nana toujour la clairté
 
 

Une réflexion au sujet de « Zordi nou la marié – Apolonia »

Laisser un commentaire

