Coqlakour – KM David

web stats

un compteur pour votre site

Hello tout lmonde !!! Je suis de retour pour vous faire découvrir des sons de la Réunion !!!!
Alors en exclusivité rien que pour vous voici le clip officiel du nouveau tube de Kaf Malbar, tourné lors de son passage à Paris le 7 Mars 2008 pour la soirée coqlakour !!! Si vous regardez bien vous pourrez y appercevoir "Blacko" mais aussi "Kamnouze" du groupe FactorX !!!!
Vidéo postée par Gwadaiti.
 
    
 
 
 
Paroles:
Couté, couté
Si ti rod pou testé
C pou fé etre détesté
Allé vien testé
Si ti vé testé
Pa besoin di a moin fo décompréssé
Et mon dernier pas pou accéléré
Petèt kou aime kan mi lé posé
Wé! cet mi aime moin sé déposé
Cet i rod i trouv i fo zis ozé
KM again
 
Préten kou rod 1 coq
Kaf Malbar come again
Cet i rod 1 coq a li la

Préten kou rod 1 coq
Ensemb li cet na 1 nafair pou di
Emprofite li lé la

Préten kou rod 1 coq
Préten kou rod 1 coq
Di a moin ki sa ti lé
Pou toué rod 1 coq

Préten kou rod 1 coq
Ma pren mon ten
Ma explik a zot c kwé 1 coq

1 coq
I cautionne pa profiteur
Au contraire li bouyak en misère
One by One faya san problèm
Inn par inn li règle zot problèm

1 coq
Si i fo li ret a terre
Ziska la fin bana ek lo kèr
One by One faya san problèm
Inn par Inn
Couté, couté

1 coq
I répond a toué
Laiss son bite explose a toué
Ici i prend tipic conseil la pou toué
La machine en action
Li lé la po tué
Amène inn par inn li lé abitué
Na profiteur en face li lé motivé
Na la misère en face li lé déchéné
Yé! Kaf Malbar explik a zot c kwé
1 coq la cour mon band

Préten kou rod 1 coq
Kaf Malbar come again
Cet i rod 1 coq a li la

Préten kou rod 1 coq
Ensemb li cet na 1 nafair pou di
Emprofite li lé la

Préten kou rod 1 coq
Préten kou rod 1 coq
Di a moin ki sa ti lé
Pou toué rod 1 coq

Préten kou rod 1 coq
Ma pren mon ten
Ma explik a zot c kwé 1 coq

Hey yéh comen y lé
974 come again allé wé
C Kaf Malbar today
Ah excusez-moi c KM tonight
Yéé! représentan la réunion
Big respect métissage mon nasyon
Faya bien ridim coq la cour la
Yéh !!!

 

Laisser un commentaire

