Tortire pas ou – Apolonia

web stats

un compteur pour votre site

Voici pour vous qui êtes en métropole et qui n’êtes pas au courant des dernières sorties à la Réunion … le tout premier extrait du nouvel album du groupe Apolonia !!! L’album s’appelle "Mon lunivers" il est sorti fin Mai et voici donc le nouveau tube "Tortire pas ou".
(Thx for Apolonia’s new tracks mylittlesunshine ^^ Coeur rouge)
Vidéo postée par moi.
 
    
 
 
 
 
Paroles:
Oui trop d’conversations si mon dos y arrête pi
Trop d’mazination va défenn aou dormi
Mové l’intention y fé somin dan lesprit
Confianss lé couyon kan li sava la fini
 
La vie vagabonde non mi vé pa crass déssi
Sa in sitiation y pé arrive nimporte ki
Mé sak y donne la roue souven li rale pa sarèt
Out cosement zaloux va tire lamour dan mon tête
 
Alé dann sömin po vangué
Sa la pa mon défaut
Sé plito in kalité
Mé assiz la case enfermé
Non la pa sa i fo
La zourné nou va ralé
 
Alé dann sömin po vangué
Sa la pa mon défaut
Sé plito in kalité
Mé assiz la case enfermé
Non la pa sa i fo
La zourné nou va ralé
 
Oui na boug’ y trahi serment
Aprè y trouve drôle
Pou trompe un mari
Un fenm pa bésoin lé folle
Tellement tentation
Y pèz déssi nout zépaul
Fo pa perde raison
Zot toute la blague y racole
 
Nou na minm vision
Pou nout zistoir pa kanté
Fo pa foute dann fond
In lékilib’ fo trouvé
Mé si ou vé sorti
La pa mwin y cale aou
Soizi out zamis
Nin pé lé pa bon di tout
 
Misik
 

Alé dann sömin po vangué
Sa la pa mon défaut
Sé plito in kalité
Mé assiz la case enfermé
Non la pa sa i fo
La zourné nou va ralé
 
Alé dann sömin po vangué
Sa la pa mon défaut
Sé plito in kalité
Mé assiz la case enfermé
Non la pa sa i fo
La zourné nou va ralé
 
Alé dann sömin po vangué
Sa la pa mon défaut
Sé plito in kalité
Mé assiz la case enfermé
Non la pa sa i fo
La zourné nou va ralé
 
Alé dann sömin po vangué
Sa la pa mon défaut
Sé plito in kalité
Mé assiz la case enfermé
Non la pa sa i fo
La zourné nou va ralé
 
 

 

 

Laisser un commentaire

