Ou lé belle – Apolonia

web stats

un compteur pour votre site

Voici un des plus grands tubes du groupe Apolonia … une chanson absolument magnifique pour me faire plaisir à MOI car c’est un de mes groupes préférés (avec Ousa nousava ^^) Clin d'oeil
Vidéo postée par moi.
 
  
 
 
Paroles:
Si zordi mi écrit sé kelke lignes,
Sé pou montre aou combien moin lé joyeux.
Tout les jours rienk ou mi mazine,
Mé pou dia ou sa mi voi pa kel mo fo employé.
Et kan la glasse i passe devant mon zié,
Out façon marsé i éclair mon façon d’existé.
Kan out regar i croise a moin,
Non moin lé pi su la Terre,
Non mé moin lé loin.

Ou lé belle, ou lé belle.
Out koulèr bronzé, ek out sové largué.
Ou lé belle, ek out ti zieu l’aquarelle.
Dan out jeans serré ou donn a moin l’envie rêvé.
Ou lé belle, ou lé belle.
Kan out zieu i brille, mon kèr lé soulagé.
Ou lé belle et tellement ou lé naturelle,
Dan coin out cou in ti béco moin la envie posé.

Matin et soir moin la po pri bondié,
Pou ke entre nou l’amour remplace l’amitié.
Parske moin lé sûr in jour va arrivé,
Où entre nou, nou nora pu okin secré.
Mé mi ve le ciel i écoute a moin,
Kan mi sante po ou ce pti refrain,
Fé en sorte ke nout deux coeurs i fé in seul,
Et ke nout l’amour et nout bonheur lé éternel.
Non, non, non.

Ou lé belle, ou lé belle.
Out koulèr bronzé, ek out sové largué.
Ou lé belle, ek out ti zieu l’aquarelle.
Dan out jeans serré ou donn a moin l’envie rêvé.
Ou lé belle, ou lé belle.
Kan out zieu i brille, mon kèr lé soulagé.
Ou lé belle et tellement ou lé naturelle,
Dan coin out cou in ti béco moin la envie posé.

Ou lé belle oh, ou lé belle

Ou lé belle oh, ou lé belle.

 
 

2 réflexions au sujet de « Ou lé belle – Apolonia »

Laisser un commentaire

