Mon kafrin’ – Mars tou sèl

web stats

un compteur pour votre site

Voici un titre extrait de leur deuxième album "Mon kafrin’".
J’a-dooooooore !!! "Viens danser, danser po war si ti gaingn, na danse maloya !!!!" hihi Rire
Vidéo postée par moi.
 
  
 
 
Paroles:
Depui mon kafrine la kite a mwin
3 mois, 2 jours mwin dan la peine
Fo mi monte la haut côté la caz
Pou alé war Sandra mon zenfant.
Depui mon kafrine la kite a mwin
3 mois, 2 jours mwin dan la peine
Fo mi monte la haut côté la caz
Pou alé war Sandra mon lémé.
 
Vien dansé, dansé pou voir si ti gaingne
Na danse maloya.
Vien dansé, dansé pou voir si ti gaingne
Na danse maloya.
 
Mé depui mon kafrine la kite a mwin
3 mois, 2 jours mwin dan la peine
Fo mi monte la haut côté la caz
Pou alé war Sandra mon zenfant.
Depui mon kafrine la kite a mwin
3 mois, 2 jours mwin dan la peine
Fo mi monte la haut côté la caz
Pou alé war Sandra mon lémé.
 
Mé depui mon kafrine la kite a mwin
3 mois, 2 jours mwin dan la peine
Fo mi monte la haut côté la caz
Pou alé war Sandra mon zenfant.
Depui mon kafrine la kite a mwin
3 mois, 2 jours mwin dan la peine
Fo mi monte la haut côté la caz
Pou alé war Sandra mon lémé.
 
Vien dansé, dansé pou voir si ti gaingne
Na danse maloya.
Vien dansé, dansé pou voir si ti gaingne
Na danse maloya.
 
Vien dansé, dansé pou voir si ti gaingne
Na danse maloya.
Vien dansé, dansé pou voir si ti gaingne
Na danse maloya.
 
Mala di bana
Donne pa li po boir
Mala di bana
Donne pa li po boir
Mala di bana
Donne pa li po boir
Kan li la fine boir
La li di n’importe koué.
Mala di bana
Donne pa li po boir
Mala di bana
Donne pa li po boir
Mala di bana
Donne pa li po boir
Kan li la fine boir
La li di n’importe koué.
 
Vien dansé, dansé pou voir si ti gaingne
Na danse maloya.
Vien dansé, dansé pou voir si ti gaingne
Na danse maloya.
 
Mé depui mon kafrine la kite a mwin
3 mois, 2 jours mwin dan la peine
Fo mi monte la haut côté la caz
Pou alé war Sandra mon zenfant.
Depui mon kafrine la kite a mwin
3 mois, 2 jours mwin dan la peine
Fo mi monte la haut côté la caz
Pou alé war Sandra mon lémé.
 
Mé depui mon kafrine la kite a mwin
3 mois, 2 jours mwin dan la peine
Fo mi monte la haut côté la caz
Pou alé war Sandra mon zenfant.
Depui mon kafrine la kite a mwin
3 mois, 2 jours mwin dan la peine
Fo mi monte la haut côté la caz
Pou alé war Sandra mon lémé.
 
Vien dansé, dansé pou voir si ti gaingne
Na danse maloya.
Vien dansé, dansé pou voir si ti gaingne
Na danse maloya.
 
Mala di bana
Donne pa li po boir
Mala di bana
Donne pa li po boir
Mala di bana
Donne pa li po boir
Kan li la fine boir
La li di n’importe koué.
 
Mala di bana
Donne pa li po boir
Mala di bana
Donne pa li po boir
Mala di bana
Donne pa li po boir
Kan li la fine boir
La li di n’importe koué.
 
 
Mala di bana
Donne pa li po boir
Mala di bana
Donne pa li po boir
Mala di bana
Donne pa li po boir
Kan li la fine boir
La li di n’importe kouééééééééé.

 

2 réflexions au sujet de « Mon kafrin’ – Mars tou sèl »

  1. je viens de dire encors superbe le blog si tu cnné les sites pr telecharger fé le moi savoir envoie moi un mail a l adresse indiquer parce k le site k moi je telecharge ne trouve pas trop la music la réunion.et moi mon ile me manque j ai besoin du son.merci a bientot

Laisser un commentaire

