Nou va aimer – Avinas et Tar One

web stats

un compteur pour votre site

Celle-là aussi c’est une chanson que j’avais mis en écoute … et comme elle a eu l’air de bien vous plaire eh beh je la poste sur mon blog hihi !!!
Vidéo postée par geoffroy974.
 
   
 
 
 
 
Paroles:
Vien là nou a aimer,
Vien là nou va lover,
Vien là nou va chanter,
Donne mon kafrine,
Donne, donne mon kafrine/métissé.
Vien là nou a aimer,
Vien là nou va lover,
Vien là nou va chanter,
Donne mon kafrine,
Donne, donne mon kafrine/métissé.
 
Vien là nou a aimer,
Vien là nou va lover,
Vien là nou va chanter,
Donne mon kafrine,
Donne, donne mon kafrine/métissé.
Vien là nou a aimer,
Vien là nou va lover,
Vien là nou va chanter,
Donne mon kafrine,
Donne, donne mon kafrine/métissé.
 
Ou té conné,
Nout l’amour lété donné,
Oui lété partagé
Nou la respecté
Rappel a toué
Tout’ chemin nou la traversé ke té pa balisé,
Nou la pa gaingne assumé.
 
Laisse a mwin dia ou,
Mon bann sentiments,
Destinés po ou depuis lontan,
Fo pa perd’ le temps.
Y torture a mwin beaucoup,
Fo pa ou attenn sa lé po ou.
Fé comprenn aou ke mi aime vraiment,
Tout’ caresse ou fé pou mwin tout le temps.
La mwin lé devant ou cosa ou atten ?
Vien dan out main mi aime tant.
 
Vien là nou a aimer,
Vien là nou va lover,
Vien là nou va chanter,
Donne mon kafrine,
Donne, donne mon kafrine/métissé.
Vien là nou a aimer,
Vien là nou va lover,
Vien là nou va chanter,
Donne mon kafrine,
Donne, donne mon kafrine/métissé.
 
Sa lé comme un zoiseau dan les airs,
Ti pa ti pa la nou varive en lèr.
Toujours un moyen pou léclair,
Fé bat’ son zaile pou li pa tomb’ a tèr.
Mon kèr la pren son l’envol,
Dan out zié garde ali oui mi vole.
Fini pa tête baisser,
Pa pou sa li la pèr,
Dan out zieu lilé su son trône.
 
Ou té conné,
Nout l’amour lété donné,
Oui lété partagé
Nou la respecté
Rappel a toué
Tout’ chemin nou la traversé ke té pa balisé,
Nou la pa gaingne assumé.
 
Vien là nou a aimer,
Vien là nou va lover,
Vien là nou va chanter,
Donne mon kafrine,
Donne, donne mon kafrine/métissé.
Vien là nou a aimer,
Vien là nou va lover,
Vien là nou va chanter,
Donne mon kafrine,
Donne, donne mon kafrine/métissé.
 
Laisse a mwin dia ou,
Mon bann sentiments,
Destinés po ou depuis lontan,
Fo pa perd’ le temps.
Y torture a mwin beaucoup,
Fo pa ou attenn sa lé po ou.
Mon kèr la pren son l’envol,
Dan out zié garde ali oui mi vole.
Fini pa tête baisser,
Pa pou sa li la pèr,
Dan out zieu lilé su son trône.
 
Vien là nou a aimer,
Vien là nou va lover,
Vien là nou va chanter,
Donne mon kafrine,
Donne, donne mon kafrine/métissé.
Vien là nou a aimer,
Vien là nou va lover,
Vien là nou va chanter,
Donne mon kafrine,
Donne, donne mon kafrine/métissé.
 
Vien là nou a aimer,
Vien là nou va lover,
Vien là nou va chanter,
Donne mon kafrine,
Donne, donne mon kafrine/métissé.
Vien là nou a aimer,
Vien là nou va lover,
Vien là nou va chanter,
Donne mon kafrine,
Donne, donne mon kafrine/métissé.
 
 
 

4 réflexions au sujet de « Nou va aimer – Avinas et Tar One »

  1. elle est trop bien cette chanson ainsi que ton blog, je trouve ca super,je suis actuellement à la recherche d’une chanson réunionnaise, tu peux peut être m’aider. C’est à moitié du ragga, voici kelkes paroles, excuse pour l’orthographe:
    " oté mon dalon, si sa va zordi
    nou nou oublira pa l’ambiance réyonnais kou la mete la
    oté mon dalon, si tu kitte la Réunion
    mi espère kou oublira pa dernier l’ambiance kou la mete la"
     
    "la Réunion mon péi mi sa pa oublié mon famiy, mon quartier"
     
    J’adore cette chanson, mai je ne sais pa ki la chante. Si tu connais, fais moi signe, MERCI
     
     

Laisser un commentaire

