Pardon Momon – Big One

web stats

un compteur pour votre site

Voici une chanson de Big One que je trouve vraiment trop magnifique, les paroles sont vraiment touchantes …
Vidéo postée par moi.
 
    
 
 
 
Paroles:
Un momon reste un momon,
Po ou li sera toujours bon.
Oh un momon reste un momon,
Même si un jour ou coupe les ponts.
Un momon reste un momon,
Li sera toujours bon.
Un momon reste un momon.
 
Mi d’mand’ aou pardon momon,
Pou tout’ sèk mwin la fé.
Mi menti pa ou mon ker lé rempli d’regret.
Mi essuie mon zié,
Mon larme la po couler.
Si ou la pu la force, si ou a envie d’pléré.
Mi d’mand’ aou pardon, mwin la pa fé expré.
Momon mi regrette vraiment sèk mwin la fé.
Mon zieu la pou pléré,
Mi ve èt pardonné,
Pardonné.
 
Au lycée nou bosse pas,
Mi dia ou au lendemain nou pense pas.
Nou vive le jour le jour,
Nou pose nout sac.
24 heures sur 24 nou pense a nout’ parcours,
Si le chemin le réussite moin mi court.
Mwin  mon style lé dan mon tête, ma mèt dan son cours.
Mi exprime aisément tout mes sentiments,
Mon coeur à découvert mi di a ou pardon momon.
 
Mi d’mand’ aou pardon momon,
Pou tout’ sèk mwin la fé.
Mi menti pa ou mon ker lé rempli d’regret.
Mi essuie mon zié,
Mon larme la po couler.
Si ou la pu la force, si ou a envie d’pléré.
Mi d’mand’ aou pardon, mwin la pa fé expré.
Momon mi regrette vraiment sèk mwin la fé.
Mon zieu la pou pléré,
Mi ve èt pardonné,
Pardonné.
 
Loin de ou mwin na pu repères,
Le monde lé mol ici mwin la pou souffert,
Loin de ou sé la misère,
Cèt lé clair,
Ou sé lèt le plus cher au monde mon kèr lé ouvert.
Mi vien pa fé le fier,
Mi ve pa fé le verre.
Mon but zordi sé ke de mwin ou lé fière.
Zordi po ou mi plèr,
Mi fé la prière,
Mi koné milé pa fier,
Mé mon mesaz lé clair.
 
Pou tout le 974, pou la famille Rivière,
Nout’ coeur lé intacte, nout’ sentiments lé clairs.
Toujours le minm repère,
Merci à nos mères et pères,
D’avoir pose a nou su cette putin d’Terre.
Mi té pa un cadeau,
Sa lé clair.
Ma tourne ma zot le dos,
Lété involontaire.
Ma vraiment déconné mwin lé pa fier,
Mon destin maintenant fini en enfer.
 
Un momon reste un momon,
Po ou li sera toujours bon.
Oh un momon reste un momon,
Même si un jour ou coupe les ponts.
Un momon reste un momon,
Li sera toujours bon.
Un momon reste un momon.
 
Mi d’mand’ aou pardon momon,
Pou tout’ sèk mwin la fé.
Mi menti pa ou mon ker lé rempli d’regret.
Mi essuie mon zié,
Mon larme la po couler.
Si ou la pu la force, si ou a envie d’pléré.
Mi d’mand’ aou pardon, mwin la pa fé expré.
Momon mi regrette vraiment sèk mwin la fé.
Mon zieu la pou pléré,
Mi ve èt pardonné,
 
Autant de fois ma vu out coeur brisé,
A cause de mwin out zieux la couler,
Out coeur té gros, ou la pléré,
Mwin lé pa fier sot mwin la fé.
Ke regretté, sé le passé,
La pu rien a y changé,
De belle paroles impardonnées.
Toutes mes erreurs,
Mé mwin la peur,
Ke ou rejete a mwin.
Allé ousa ou veux.
Mon ker sra ouvert po ou.
Momon, po ou momon,
Pardonne a mwin de toutes les conneries ke mwin la fé.
 
Un momon reste un momon, (Mon momon)
Po ou li sera toujours bon. (sa la mienne sa)
Oh un momon reste un momon, (Po ou momon)
Même si un jour ou coupe les ponts. (Pou la famille Rivière)
Un momon reste un momon, (Mon mesaz lé clair)
Li sera toujours bon. (Ouais)
Un momon reste un momon. (Po ou momon, hey mi aime aou)
 
Un momon reste un momon, (Serjio, Manou, Dryce lé là ossi)
Po ou li sera toujours bon.
Oh un momon reste un momon, (Po tout’ momon)
Même si un jour ou coupe les ponts. (Trop d’choses à dire ke nou arrive pa en face)
Un momon reste un momon, (Parfois lé un peu dure)
Li sera toujours bon. (Tendresse, ouais)
Un momon reste un momon. (Un momon, po ou momon)
 
 
 

6 réflexions au sujet de « Pardon Momon – Big One »

  1. Parce qu’en faite, le chanteur , il veut dire qu’il est triste quand sa mère n’a pu de force et quand elle est malade.

    🙂

    Bisous !

    • Ah oui, en effet, dit comme ça ça pourrait le faire 🙂
      Bon ben là du coup je ne sais pas si je dois changer puisque j’entends clairement la phrase que j’ai mise :s

      Bon ben à chacun de remplacer la phrase selon ce qu’il entend alors lool

      Bisous Aurélie ^^

  2. tu t’es trompé dans le texte..

    Pour  » Si ou la pu la force, si ou a envie d’pléré  »

    La phrase exacte, c’est  » Si ou la pu la force, si ou lé en rhumé  » 🙂

    • Ah bon???
      Je suis désolée mais j’ai beau réécouter et j’entends bien « si oula envie d’pléré »…
      « Si ou lé enrhumé » ça me paraît trop bizarre et pas du tout cohérent avec le reste du texte! …

Laisser un commentaire

